نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

ساخت دنباله‌ی فیلم The Accountant در دستور کار برادران وارنر قرار دارد

انتظار می‌رود در قسمت دوم فیلم The Accountant (حسابدار) باز هم شاهد نقش‌آفرینی بن افلک در نقش کریستین ولف باشیم.

این طور به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر در حال برنامه‌ریزی ساخت قسمت دوم فیلم اکشن هیجانی The Accountant (حسابدار) است. طبق گزارشی که سایت ددلاین (Deadline) آورده است گویا کمپانی برادران وارنر برای ساخت قسمت دوم هم بر روی کارگردانی گوین اوکانر و نویسندگی بیل دولاک حساب باز کرده و با آن‌ها در این رابطه صحبت‌هایی داشته است. طبق انتظار برای نقش اصلی هم بن افلک، بازیگر قسمت اول این فیلم، در نظر گرفته شده است. در این گزارش نام جاناتان ادوارد برنتال نیز برای بازی در فیلم جدید لیست شده است.    

پیش از اکران قسمت اول فیلم The Accountant نیز گوین اوکانر در سخنانی کوتاه با سایت کامینگ‌سون (Comingsoon) نسبت به ساخت دنباله‌ی این فیلم خوشبین بود:   

شخصیت کریستین ولف جای کار بیش‌تری دارد و می‌توان بُعدهای شخصیتی جدیدی از وی را نمایش داد. موضوع جالب برای من این است که بیش‌تر مجموعه‌هایی که ساخته می‌شوند همان‌هایی هستند که مردم می‌شناسند، کمیک‌بوک‌ها و ابرقهرمانان برگرفته از این کتاب‌ها. اما این فیلم داستانی کاملاً  جدید دارد و من هم عاشق این گونه داستان‌های بدیع و تازه هستم. فیلمی که در آن نیازی نباشد بیننده پیش از تماشای آن مجبور به خواندن کتاب، کمیک‌بوک یا رمانی تصویری شود. کاملاً برای همگان برندی جدید باشد. اگر چنین فیلمی بازخورد خوبی داشته باشد و مردم بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و از آن خوششان بیاید، آن زمان می‌توان داستان‌های بیش‌تری از آن را بر روی پرده برد.     

در فیلم The Accountant، بن افلک نقش شخصیت کریستین ولف را ایفا می‌کند که نابغه‌ی ریاضی است و به عنوان حسابدار آزادکار با برخی شرکت‌ها همکاری دارد. البته این تنها یک طرف داستان است و وی در پشت ماجرا با شرکت‌های نه چندان خوشنامی همکاری دارد که به آن‌ها در کارهایی همچون پول‌شویی و اختلاس کمک می‌کند و راه‌های فرار از مالیات را پیش پای آن‌ها می‌گذارد. در یکی از این همکاری‌ها، پیشنهاد بسیار خوبی را دریافت می‌کند، ولی اندکی بعد مشخص می‌شود که با قبول این پیشنهاد پای خود را به داستانی خطرناک باز کرده است.

Gavin-O’Connor

فیلم The Accountant سال ۲۰۱۶ اکران شد و نقدهای متوسط و می‌توان گفت نه چندان خوبی را از منتقدین دریافت کرد. در این فیلم علاوه بر بن افلک، آنا کندریک، جی. کی. سیمونز، جاناتان ادوارد برنتال، جفری تامبر و جان لیسگو به ایفای نقش پرداختند. فیلم  با بودجه‌ی ۴۴ میلیون دلاری ساخته شد و توانست در گیشه چیزی در حدود ۱۵۵ میلیون دلار فروش داشته باشد.  

کارگردان فیلم، گوین اوکانر، سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌های Comfortably Numb (خلسه‌ی دلپذیر)، Tumbleweeds (خارهای غلتان)، Jane Got a Gun (جین اسلحه دارد)، Brothers (برادران)، The Glass House (خانه‌ی شیشه‌ای) و نیز فیلم تحسین‌شده‌ی Warrior (مبارز) را در کارنامه‌ی خود دارد.  

  


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده