نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

تایید بازگشت جیمز وان و دیوید لزلی جانسون در فیلم The Conjuring 3

کمپانی برادران وارنر از بازگشت جیمز وان و دیوید لزلی جانسون در فیلم مورد انتظار احضار ۳ (The Conjuring 3) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما از بازگشت سازندگان فیلم The Conjuring 2 (احضار ۲) در دنباله این فیلم ترسناک خبر داده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، مراحل پیش تولید فیلم The Conjuring 3 آغاز شده و در حال حاضر دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلم فیلم The Conjuring 2، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را آغاز کرده است. علاوه بر این، جیمز وان و پیتر سفران نیز به عنوان تهیه کننده در فیلم The Conjuring 3 بازخواهند گشت، اما کمی بعید به نظر می‌رسد که کارگردانی این فیلم بر عهده وان باشد. همچنین پاتریک ویلسون برای بازی در نقش اد وارن و ورا فارمیگا برای بازی در نقش لورن وارن در این فیلم برای یک ماجراجویی دیگر بازخواهند گشت.

The Conjuring 2

سفران پیش از این به وب‌سایت سینمابلند گفته بود که فیلم The Conjuring 3 الگوی دو قسمت قبلی این مجموعه را خواهد شکست و روایت متفاوت‌تری را در این فیلم مشاهده خواهیم کرد. با این حال، اتفاقات این فیلم در دهه ۸۰ میلادی جریان خواهد داشت. پیش از این در سال ۲۰۱۳ اشاره شده بود که لورن تحقیقاتی در انگلستان داشته و ممکن است دنباله این فیلم در این کشور جریان داشته باشد. با این حال، اد تحقیقاتی را در کشور ژاپن داشته، اما تاکنون جزئیات بیشتری از داستان فیلم The Conjuring 3 منتشر نشده است. با این وجود پیش از اکران دنباله جدید فیلم The Conjuring فیلم‌های فرعی از دنیای این فیلم منتشر خواهد شد.

فیلم Annabelle (آنابل) اولین فیلم فرعی مجموعه The Conjuring است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) قسمت دوم این فیلم است که پیش درآمدی بر اتفاقات فیلم اول خواهد بود و به خلق شخصیت عروسکی آنابل خواهد پرداخت. فیلم Annabelle: Creation برای اکران در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۱۷ (۲۰ مرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. فیلم The Nun نیز در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. فیلم Crooked Man سومین فیلم فرعی این مجموعه هست که مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند. مجموعه فیلم‌های The Conjuring و Annabelle در مجموع ۸۹۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و تنها ۶۶.۵ میلیون دلار بودجه این سه فیلم بوده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده