نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

فلاپی دیسک های اصلی بازی Doom 2 به حراج گذشته شده اند

یکی از طراحان بازی Doom 2 تعدادی از فلاپی دیسک‌های اصلی این بازی تیراندازی را به حراج گذاشته است.

آیا مایل به داشتن بخشی از تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی هستید؟ آیا نمی‌دانید پول خود را چگونه خرج کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، جان رومرو، طراح بازی Doom، از طریق eBay تعدادی از فلاپی دیسک‌های اصلی بازی Doom 2 را به حراج گذاشته است و نکته جالب اینکه مردم برای خرید آن‌ها پیشنهادهای نسبتا بالایی ارایه داده‌اند.

مجموعه این فلاپی دیسک‌های ۳.۵ اینچی برای نسخه ۱.۷ بازی است که اولین نسخه بازی Doom 2 محسوب می‌شود. نکته دیگر اینکه خبری از بسته بندی نیست و تنها دیسک‌ها موجود هستند. در حال حاضر پس از ۸۰ پیشنهاد، بالاترین پیشنهاد برای خرید این فلاپی‌ها ۲۵۵۰ دلار است. حراجی امروز به اتمام می‌رسد، بنابراین فرصت چندانی برای مطرح کردن پیشنهاد وجود ندارد. برنده حراجی این شانس را دارد که فلاپی‌ها را با امضای خود رومرو دریافت کند.

ارسال این فلاپی‌ها به سرتاسر جهان امکان پذیر است. رومرو گفته است دیسک‌ها در شرایط خوبی به سر می‌برند، اما بسیار قدیمی هستند، بنابراین احتمال اینکه نقصی داشته باشند وجود دارد. برای شرکت در این حراجی به eBay مراجعه کنید.

جدیدترین نسخه سری Doom در سال ۲۰۱۶ و با نام بازی Doom عرضه شد و تحسین منتقدان و بازیکنان را به دنبال داشت و از زومجی هم نمره بسیار خوب ۸/۱۰ را دریافت کرد. در جریان کنفرانس خبری بتسدا در نمایشگاه E3 2017، کمپانی نسخه واقعیت مجازی بازی به نام Doom VFR را به نمایش گذاشت که قرار است سال آتی به بازار عرضه شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده