نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

بایوور به نسخه جدید Dragon Age اشاره کرد

به نظر می‌رسد بایوور در حال کار روی نسخه جدید سری Dragon Age است.

با وجود اینکه هنوز چیزی تایید نشده است، احتمالا به زودی شاهد معرفی ادامه بازی Dragon Age: Inquisition خواهیم بود. مایک لیدلاو، طراح ارشد مجموعه، این هفته در جدیدترین قسمت پادکست 1099 گفت که اتفاقاتی برای سری Dragon Age در حال رخ دادن است که این احتمالا اشاره‌ای به نسخه بعدی مجموعه محسوب می‌شود.

با وجود اینکه لیدلاو اطلاعات دقیقی در مورد این پروژه افشا نکرد، وی تایید کرد که تیم دراگون ایج بایوور در حال استخدام کارمندان فراوانی است. این اتفاق معمولا در هنگام توسعه یک بازی رخ می‌دهد؛ با این حال مشخص نیست که پروژه مذکور (در صورتی که اصلا بازی باشد) در چه مرحله‌ای از توسعه به سر می‌برد. لیدلاو توضیح داد:

همان‌طور که به شوخی گفتم، من طراح ارشد مجموعه Dragon Age هستم و آن‌ها هنوز من را اخراج نکرده‌اند.

ساخته شدن ادامه Inquisition توسط بایوور اتفاق غافلگیرکننده‌ای نیست. بازی Dragon Age: Inquisition در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و لقب موفق‌ترین عرضه تاریخ استودیو بایوور را از آن خود کرد. هنوز مشخص نیست که آیا بازی Mass Effect: Andromeda توانسته این رکورد را جابه‌جا کند یا خیر؛ اما با توجه به سکوت الکترونیک آرتز در مورد فروش بازی مذکور، احتمال شکسته شدن چنین رکوردی از آندرومدا بعید است.

لیدلاو همچنین در پادکست مذکور گفت که بایوور روی موارد دیگری هم کار می‌کند که او نمی‌تواند در موردشان صحبت کند. وی گفت:

موارد دیگری هم در حال اجرا هستند؛ اما متاسفانه نمی‌توانم تا وقتی که آن‌ها تشخیص دهند، در موردشان صحبت کنم. پیرامون چند مورد از آن‌ها بسیار هیجان‌زده هستم.

می‌توانید کل پادکست 1099 را از اینجا گوش دهید.

بازی Dragon Age: Inquisition چندین جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کرده است و در حالی که الکترونیک آرتز آمار فروش دقیق آن را افشا نکرده، بدون شک فروش این بازی نقش‌آفرینی به اندازه‌ای بوده است که ساخت ادامه آن را تضمین کند.

چه انتظاراتی از نسخه جدید Dragon Age دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده