نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

فیلم مستقل بتمن یک فیلم نوآر کارآگاهی خواهد بود

مت ریوز، کارگردان فیلم مستقل بتمن، اعلام کرد که این اثر، یک فیلم کارآگاهی نوآر خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در مصاحبه‌ای که مت ریوز، کارگردان فیلم مستقل بتمن با وب‌سایت «نیو تریلر باز» انجام داد، جزئیات تازه‌ای در رابطه با این فیلم منتشر شد. وی این مصاحبه را برای تبلیغ فیلم جدید خود یعنی فیلم War for the Planet of the Apes انجام داد و در این مصاحبه گفت که وی از کودکی همان‌قدر که هوادار مجموعه فیلم‌های سیاره میمون‌ها بوده، همان‌قدر هم طرفدار ابرقهرمان‌های دی‌سی بوده است. او همچنین در این مصاحبه مقایسه‌هایی بین شوالیه تاریکی و سزار (قهرمان مجموعه فیلم سیاره میمون‌ها) انجام داده است:

من یک احساس مشترک و یک حس موازی بین این دو شخصیت می‌بینم. هر دوی این شخصیت‌ها زجرهای زیادی کشیده‌اند. با اینکه هر دوی آنها در یک دنیای ناکامل و کمی فاسد زندگی می‌کنند، هر دو تلاش خود را می‌کنند تا کار درست را انجام دهند و این احساس مشترک دقیقا همان چیزی است که من را جذب کرده است.

در ادامه این مصاحبه وی افزود:

من می‌خواهم یک تجربه اول-شخص از این فیلم ارائه دهم. در این فیلم و تمام فیلم‌های دیگرم، یک حس هیچکاکی وجود دارد و من دوست دارم از طریق دوربین داستان فیلم خود را تعریف کنم و کاری کنم که تماشاگر، خود را به جای شخصیت اصلی ببیند تا بتواند با شخصیت اصلی همذات‌پنداری کند و من فکر می‌کنم یک حس نوآر-کارآگاهی درون شخصیت بتمن وجود دارد که فوق‌العاده قوی است. من امیدوارم که این رویکرد من به شما کمک کند که بتوانید وارد ذهن و قلب او شوید.

اخیرا نیز ریوز تایید کرده که بن افلک که در ابتدا قرار بود کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، در فیلم به عنوان شخصیت بتمن حضور خواهد داشت. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده