نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بتا محدود بازی Escape From Tarkov ماه آینده در دسترس قرار می‌گیرد

سازندگان بازی Escape From Tarkov اعلام کردند که نسخه بتا محدود این بازی در ماه جولای در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Escape From Tarkov یک بازی با ایده‌های جالب است که سازندگان آن المان‌هایی از سبک MMO، نقش آفرینی و شوتر اول‌شخص را با یکدیگر ترکیب کرده و جهانی کاملا واقع‌گرایانه و بی‌رحم برای بازی خلق کرده‌اند. حال سازندگان این بازی در استودیو بتل‌استیت، اعلام کرده‌اند که نسخه بتای محدود این بازی ماه آینده میلادی (جولای) در دسترس قرار خواهد گرفت و قرار است ویژگی‌هایی داشته باشد که پیش از این در نسخه‌های آلفا بازی شاهد آن‌ها نبوده‌ایم.

پیش از این کاربرانی که نسخه‌های دیلاکس بازی را پیش‌خرید کرده بودند، به صورت تصادفی به نسخه‌های آلفا دسترسی پیدا می‌کردند. اما سازندگان اعلام کرده‌اند تمامی افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، قادر به تجربه نسخه بتا محدود آن خواهند بود. تاریخ دقیق این نسخه هنوز مشخص نیست اما در ماه جولای در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه بتا ویژگی‌هایی خواهد داشت که پیش از این در نسخه آلفا شاهد آن‌ها نبودیم. این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

  • بیمه کردن سلاح‌ها: کاربران قادر خواهند بود با پرداخت مبلغ کمی از پول‌های خود در بازی، سلاح‌های خود را بیمه کنند تا شانس بیشتری برای به دست آوردن مجدد آن‌ها پس از مرگ داشته باشند.
  • بهبود سیستم لوت و خرید و فروش: در نسخه بتا شاهد فروشنده‌های جدید و همچنین آیتم‌های بیش‌تر برای لوت خواهید بود؛ آیتم‌هایی از قبیل موارد دارویی که می‌توانید آن‌ها را خرید و فروش یا حتی داد و ستد کنید.
  • سلاح جدید: در نسخه بتا اسلحه MP5 به بازی اضافه خواهد شد و علاوه بر آن گزینه‌ها و امکانات شخصی‌سازی سلاح هم غنی‌تر از قبل خواهند بود که باعث می‌شود بتوانید اسلحه‌هایی مطابق سلیقه خودتان بسازید.
  • مکان‌های بیش‌تر روی نقشه: در نسخه بتا چهار منطقه قابل‌بازی در این اثر وجود خواهند داشت که یک منطقه نظامی، جنگل، کارخانه و کنار دریا هستند. تمامی این مناطق حس و حال مختص به خود را خواهند داشت و منطقه کنار دریا هم جدید‌ترین و بزرگ‌ترین منطقه‌ای است که به بازی اضافه شده است.
  • امکان چت عمومی: از این پس تمام افراد آنلاین در بازی قادر خواهند بود با یکدیگر چت کنند و می‌توانند از این طریق اطلاعات با‌ارزش را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

بازی Escape From Tarkov در یکی از شهرهای روسیه جریان دارد که به دلیل جریان داشتن درگیری‌های نظامی شدید در آن، به نوعی ایزوله شده و تمام راه‌های ارتباطی آن با دیگر مناطق قطع شده است. در این بازی باید برای زنده ماندن در دنیایی بی‌رحم تلاش کنید و در این راه باید دیگر بازیکنان را کشته، تجهیزات مختلفی به دست بیاورید و به لطف گزینه‌های شخصی‌سازی آن‌ها را طبق سلیقه خودتان تغییر دهید.

Escape From Tarkov هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما ایده‌های خلاقانه آن می‌توانند در نهایت به بازی بزرگی ختم شوند. این بازی انحصاری پی‌سی خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده