نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی اندروید و آیفون Assassin's Creed Rebellion معرفی شد

یوبی سافت بازی Assassin's Creed Rebellion را برای اندروید و iOS معرفی کرده که شبیه به بازی Fallout Shelter است.

طبق جدیدترین اخبار بازی منتشرشده، به زودی شاهد انتشار یک بازی موبایل از سری اساسینز کرید خواهیم بود. این بازی با نام Assassin's Creed Rebellion توسط یوبی سافت معرفی شده و قرار است برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی و iOS منتشر شود.

Assassin's Creed Rebellion یک بازی استراتژیک و تقریبا شبیه به بازی Fallout Shelter است که در آن باید یک گروه از اساسین‌ها را در اسپانیا و در دوران تفتیش عقاید مذهبی مدیریت کنید. پایگاه شما دقیقا مثل Fallout Shelter اتاق‌های مختلفی دارد که در آن‌ها می‌توانید اساسین‌ها را تربیت کرده یا تجهیزات و سلاح‌های جدید بسازید. به مرور زمان تنوع اتاق‌ها و آیتم‌هایی که می‌توانید بسازید بیش‌تر می‌شود و شاهد اساسین‌هایی از نسخه‌های پیشین مجموعه Assassin's Creed و همچنین اساسین‌های کاملا جدیدی که مختص Assassin's Creed Rebellion طراحی شده‌اند، خواهیم بود که باید آن‌ها را برای انجام ماموریت‌های مختلف اعزام کنید.

به‌علاوه ماموریت‌ها نیز در بازی انواع و اقسام مختلفی خواهند داشت و شامل مواردی مثل جمع‌آوری منابع می‌شوند. طبق گفته یوبی‌سافت هر اساسین ویژگی‌های مختص به خودش را خواهد داشت که باعث می‌شود برای نوع خاصی از ماموریت‌ها مناسب باشد. در ادامه می‌توانید تیزر بازی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

همان‌طور که در آخر ویدیو هم مشاهده کردید، گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به Fallout Shelter دارد و شاید دلیل اصلی این موضوع، سازنده بازی باشد؛ Assassin's Creed Rebellion توسط استودیو Behaviour Interactive ساخته می‌شود که در ساخت Fallout Shelter هم با بتسدا همکاری کرده بود.

Assassin's Creed Rebellion هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما یوبی‌سافت اعلام کرده که این بازی موبایل در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. برای تجربه آن باید اندروید 4.1 یا بالاتر و iOS 8 یا بالاتر داشته باشید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده