نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار تیزری کوتاه از سریال Inhumans

بخش تلویزیونی کمپانی مارول تیزر بسیار کوتاهی از فصل اول سریال مورد انتظار اینهیومنز (Inhumans) منتشر کرده است.

کمپانی مارول و شبکه ABC تیزر بسیار کوتاهی از سریال Inhumans منتشر کرده‌اند. همچنین مارول اعلام کرد که تریلر کامل و اصلی این سریال روز پنج شنبه منتشر خواهد شد. در این ویدیو اولین تصاویر رسمی این سریال را مشاهده می‌کنیم، اما این ویدیو فاقد صدا است. با این حال، شاهد تصاویر بسیار کوتاهی از سریال Inhumans هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۰ شهریور ۱۳۹۶) در سینماهای IMAX اکران خواهد شدانسون مونت در نقش بلک بولت، ایوان رئون در نقش ماکسیموس، سریندا سوان در نقش مدوسا، کن لئونگ در نقش کارنک،  ایم اکواکر در نقش گورگن، ایزابل کورنیش در نقش کریستال، مایک مو در نقش تریتون، سونیا بالمورس در نقش اورن و الن واگلم در نقش شخصیتی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که مارول حضور آن‌ها را در سریال Inhumans تایید کرده است. کار ساخت سریال Inhumans بر عهده اسکات باک، سازنده سریال Iron Fist (آیرون فیست) است.

اگرچه مدت نسبتا زیادی است که از آغاز مجموعه کامیک‌های Inhumans می‌گذرد، اما طی سال‌های گذشته این مجموعه محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند و در حال حاضر بیش از گذشته شناخته شده هستند. در سال‌های اخیر، بیشتر داستان‌های این مجموعه در شهر Terrigen Mists جریان داشته است که اینهیومن‌های زمینی در آنجا ژن غیر انسانی خود را باز و سپس قدرت و توانای‌های خاصی را دریافت می‌کنند. پیش از این نیز مارول ساخت فیلم Inhumans را در سال ۲۰۱۴ تایید کرد، اما مدتی بعد ساخت این فیلم متوقف و از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی والت دیزنی حذف شد.

پخش هفتگی سریال Inhumans از تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ (۷ مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. این سریال قرار است در هشت قسمت تولید و از شبکه ABC به روی آنتن برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده