نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴

جزییات برخی پاداش های بازیکنان قدیمی Destiny در بازی Destiny 2

بانجی بخشی از پاداش بازیکنان بازی Destiny در بازی Destiny 2 را آشکار و اطلاعات آخرین رویدادهای این بازی آنلاین را اعلام کرده است.

با وجود اینکه امکان انتقال آیتم‌ها و مهارت‌های شما از بازی Destiny به بازی Destiny 2 وجود ندارد، امکان انتقال ظاهر شخصیت شما فراهم شده و البته می‌توانید چندین پاداش اختصاصی دریافت کنید. بانجی در جدیدترین اخبار بازی برخی از این پاداش‌ها را به نمایش گذاشته و هنوز امکان دریافت برخی از آن‌ها وجود دارد.

در جدیدترین پست منتشر شده در بلاگ بانجی آمده است که این استودیو در مورد رونمایی تمام و کمال از جزئیات امتیازهایی که بازیکنان می‌توانند به واسطه‌ی عملکردشان در نسخه‌ی اول بازی، در Destiny 2 به دست بیاورند، در تردید است. با این حال، استودیو برخی از نشان‌هایی را که امکان دریافت آن‌ها وجود دارد به نمایش گذاشته است.

تعدادی از نشان‌هایی که دسترسی به آن‌ها وابسته به بازی Destiny است، آن‌هایی است که شما دیگر فرصت دریافتشان را از دست داده‌اید؛ مانند انجام دادن Moment of Triumph در سال اول بازی یا انجام دادن تمامی هشت مورد در سال دوم. امکان دریافت سه نشان دیگر همچنان وجود دارد؛ اما مدت زمان باقی‌مانده برای دریافت آن‌ها رو به اتمام است و تنها تا اولین روز آگوست (۱۰ مرداد) فرصت خواهید داشت. در میان کارهایی که همچنان می‌توانید انجام دهید، رسیدن به Rank 2 و Rank 7 در کتاب رکورد Age of Triumph و دریافت بیش از ۵۰۰۰ امتیاز Grimoire به چشم می‌خورد.

علاوه بر اینکه نشان‌ها در مدار به نمایش درمی‌آیند، همان‌طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، از این پس می‌توانید آن‌ها را در بخش شخصیت هم مشاهده کنید که روی نواری در بالای صفحه به نمایش درمی‌آیند. همچنین در گالری پایین می‌توانید ظاهر نشان‌هایی را که با تجربه بازی Destiny 1 در بازی Destiny 2 فعال می‌کنید مشاهده کنید. سه مورد آخر نشانه‌هایی هستند که هنوز برای گرفتن آن‌ها فرصت دارید.

بازی Destiny 2

بازی Destiny 2

بازی Destiny 2

بازی Destiny 2

بازی Destiny 2

بازی Destiny 2

بازی Destiny 2

بازی Destiny 2

اول آگوست تاریخی است که آخرین رویداد Iron Banner در بازی Destiny برگزار خواهد شد. این در حالی است که در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) رویداد Trials of Osiris هم به اتمام می‌رسد. اخیرا بازی Destiny آخرین تغییرات گیم‌پلی خود را هم دریافت کرده است.

سرورهای بازی Destiny برای آماده‌سازی بتای بازی Destiny 2 به مدت یازده ساعت آفلاین خواهند بود. بانجی همچنین صف سرورها را فعال کرده است و به همین علت، در صورتی که تعداد فراوانی بازیکن در حال تجربه بازی باشند، احتمالا بایستی برای آنلاین شدن و اتصال به بازی صبر کنید. این تصمیم برای آمادگی Destiny در رویدادی گرفته شده است که تعداد بازیکنان از ظرفیت دیتا سنتر بانجی خارج شود. گفته شده در هنگام برگزاری بتای Destiny 2 و پس از انتشار بازی مذکور، احتمالا بازیکنان در هنگام شلوغی یا زمان نگهداری سرورها بایستی در صف منتظر باشند.

بازی Destiny 2 در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. تاریخ عرضه نسخه رایانه‌های شخصی بازی مصادف با ۲۴ اکتبر (۲ آبان) است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده