نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

احتمال ساخت فیلمی متفاوت از سوپرمن وجود دارد

به نظر می‌رسد که دی سی کامیکس علاقه دارد فیلمی براساس نسخه روسی شخصیت سوپرمن تولید و منتشر کند.

فیلم Man of Steel (مرد پولادین) در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی زک اسنایدر به روی پرده رفت. این فیلم، اولین فیلم دنیای سینمایی دی سی بود و با وجود عملکرد بسیار خوب در گیشه تاکنون دنباله‌ای برای این فیلم ساخته نشده است. با وجود اینکه در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از شروع ساخت فیلم Man of Steel 2 (مرد پولادین ۲) وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که دی‌سی کامیکس علاقه دارد تا فیلمی از نسخه متفاوت شخصیت سوپرمن تولید و منتشر کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دی‌سی ممکن است یک اقتباس سینمایی از کامیک Red Son تولید و منتشر کند.

کامیک Superman: Red Son به شکلی محدود در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. در این کامیک، شخصیت سوپرمن به‌جای آمریکا در شوروی بزرگ و تبدیل به یک ابرقهرمان می‌شود. احتمال ساخت این فیلم پس از گفتگوی توییتری جردن وت رابرتز، کارگردان فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) و مارک میلار، نویسنده کامیک Red Son، قوت گرفت. وت رابرتز اشاره کرد که علاقه دارد اقتباسی از فیلم Red Son ساخته شود، اما در ادامه گفت که متاسفانه این اتفاق رخ نخواهد داد. با این حال، میلار در واکنش به این توییت واکنش بسیار مثبت نشان داد و ظاهرا برادران وارنر نیز بی علاقه به ساخت این فیلم نیست. رابرتز که از واکنش و توییت میلار شگفت زده شده بود در جواب در مورد چشم انداز و دیدگاه خود برای ساخت یک فیلم سوپرمن احتمالی گفت:

زمانی که من کار ساخت فیلم Red Son را آغاز کنم من فکر نمی‌کنم که نیازی به حضور بن افلک و هنری کویل باشد. درک عمومی باید نسبت به این موضوع تکامل پیدا کند. من فکر می‌کنم که می‌توانم یک دنیای مشترک را ایجاد کرد که در آن شاهد نسخه مختلف شخصیت‌ها با بازیگران متفاوتی باشیم.

Superman: Red Son

پیش از این میلار در مصاحبه‌ای گفته بود که برادران وارنر می‌تواند با استفاده از داستان Red Son فیلمسازان با کیفیتی را به دنیای سینمایی دی‌سی جذب کند. با این حال، این کمپانی هیچگاه تمرکزی روی داستان این کامیک نداشته است. پس از موفقیت فیلم Man of Steel، برادران وارنر در حال مذاکره با کارگردان‌های مختلف از متیو وان برای کارگردانی دنباله این فیلم است. با این حال، هنری کویل،‌ بازیگر نقش سوپرمن در سال ۲۰۱۶ در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) بازگشت و همچنین قرار است در فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیز حضور داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده