نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

تعداد بازیکنان بازی Phantom Dust Remaster از مرز یک میلیون نفر عبور کرد

مایکروسافت می‌گوید تعداد بازیکنان بازی Phantom Dust Remaster از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است.

با وجود اینکه گفته شده هرگز ریبوت کامل بازی کلاسیک Phantom Dust ساخته نخواهد شد، بازی Phantom Dust Remaster که نسخه بهبود یافته بازی محسوب می‌شود، ماه گذشته به طور رایگان عرضه شد و به نظر می‌رسد به موفقیت چشمیگری رسیده است. مایکروسافت امروز در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی از مرز یک میلیون نفر عبور کرده و قرار است چهارشنبه یک آپدیت مهم برای بازی عرضه شود.

آدام ایزگرین، طراح ارشد بازی از آمار کسب شده توسط آن رونمایی کرده و جزئیات آپدیت بازی را روی سایت طرفداران بازی به نام Phantom Dusted منتشر کرده است. طبق گفته ایزگرین، آمار یک میلیونی بازیکنان، بیشتر از تعداد بازیکنان عرضه اولیه بازی بوده و نسخه ریمستر از این نظر رکورد شکنی کرده است. با وجود اینکه آمار دقیق فروش بازی مشخص نیست، اما گفته شده بازی Phantom Dust هنگام عرضه روی ایکس‌باکس اصلی، کمی بیشتر از ۵۰ هزار نسخه فروخته است.

ایگزین همچنین به تشریح تغییرات جدیدی که قرار است چهارشنبه در بازی اعمال شوند پرداخت. چشمگیرترین تغییر این بروزرسانی سیستم پاداش مهارت روزانه است که به بازیکنان اجازه می‌دهد مهارت‌هایی که در بسته‌های الحاقی بازی اصلی وجود داشتند را دریافت کنند. پیش از این بروزرسانی، این مهارت‌ها در نسخه ریمستر وجود نداشتند. ایگزین در این مورد توضیح می‌دهد:

قبلا سیستم اهدای مهارت، مواردی که شما در اختیار داشتید را در نظر نمی‌گرفتند و کاملا تصادفی بود، به همین علت بسیاری از بازیکنان هر چقدر هم که بازی می‌کردند، نمی‌توانستند به تمامی مهارت‌های اضافی دسترسی پیدا کنند.

به لطف سیستم جدید، در صورت ورود به بازی، شما روزانه یک مهارت رایگان دریافت خواهید کرد. همچنین اگر چهار روز از هفته را به تجربه بازی بپردازید، می‌توانید یک مهارت تشویقی هم دریافت کنید. در این روش، حداقل ۱۱ هفته طول می‌کشد تا بتوانید تمامی این مهارت‌ها را رایگان دریافت کنید، با این حال امکان خرید یک بسته با سه کپی از هر مهارت ویژه به قیمت پنج دلار وجود دارد.

بازی Phantom Dust Remaster

بازی به لطف آپدیت جدید از گفتگوی صوتی هم پشتیبانی خواهد کرد و یک راهنمای ماموریت‌های NPC هم دریافت می‌کند. در ضمن تعداد فراوانی بهبود و تغییر هم در آپدیت جدید حضور دارد که می‌توانید خلاصه‌ای از آن‌ها را در پایان مطلب بخوانید.

بازی Phantom Dust Remaster به صورت رایگان و با سیستم پرداخت درون برنامه برای ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. اگر به بازی علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید اطلاعاتی در مورد تغییرات میان نسخه ریمستر و اصلی را از اینجا مطالعه کنید.

جزئیات بروزرسانی:

  • بهبود تنظیمات کارایی
  • بروزرسانی عملکرد ویژگی Quick Match جهت رسیدگی بهتر لابی‌های پُر بازی
  • رفع مشکل چرخش صفحه در برخی دستگاه‌ها
  • رفع باگ نسخه رایانه‌های شخصی که در صورت غیرفعال بودن VSync موجب افت کارایی شدید می‌شد
  • رفع باگی که امکان تغییر کاربر فعال بدون بازگشت به صفحه اصلی وجود داشت


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده