// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

تعداد بیشتری از کنسول مینی Super NES Classic Edition در بازار عرضه خواهد شد

نینتندو اعلام کرد که تعداد بیشتری از کنسول مینی Super NES Classic Edition نسبت به NES Classic Edition در خط تولید قرار داده است.

سال گذشته نینتندو پس از عرضه کنسول مینی NES Classic Edition، از کمبود این محصول در بازار مطلع بود و از این رو قصد دارد که تعداد بیشتری کنسول از محصول جدید آنها یعنی کنسول مینی Super NES Classic Edition درخط تولید قرار دهد. حال امروز در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی کمپانی نینتندو اطلاعاتی پیرامون این کنسول جدید منتشر کرد.

نینتندو اعلام کرد که کنسول‌های بیشتری در بازار عرضه خواهد شد اما به تعداد آنها اشاره نکرد، به طوری که گفت که تعداد بیشتری نسبت به کنسول قبل آنها توسعه خواهند داد.

تولید کنسول قبلی یعنی مینی NES Classic Edition پیش از اینکه از سوی نینتندو متوقف شود، مدت زمان کوتاهی در بازار در دسترس بود. با این حال نینتندو اعلام کرد که تولید و عرضه کنسول مینی جدید فقط در سال جاری میلادی خواهد بود. نینتندو در این باره اعلام کرد:

بازه فروش کنسول Super NES Classic Edition پس از عرضه‌اش در تاریخ ۷ مهر ماه (۲۹ سپتامبر) تا انتهای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر نمی‌توانیم اطلاعاتی از عرضه این کنسول در سال آینده میلادی منتشر کنیم.

نینتندو همچنین در ادامه افزود که سعی و تلاش آنها بیشتر روی بازی‌های سوییچ تمرکز دارد و قصد دارند که تمرکز بیشتری روی بازی‌های نینتندو 3DS داشته باشند. نینتندو نوشت:

کنسول مینی SNES Classic Edition‌ به درخواست طرفداران که علاقه خاصی به محتوا و بازی‌های قدیمی دارند، در خط تولید قرار گرفت.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا چه تعدادی از مینی کنسول جدید در بازار عرضه خواهد شد و آیا اتفاقی که برای NES Classic Edition رخ داد برای کنسول جدید نیز اتفاق خواهد افتاد یا خیر. سال گذشته پس از عرضه کنسول قبلی، به سرعت تعداد این کنسول در بازار کاهش یافت طوری که پس از آن در برخی موارد به یک آیتم کالکتور تبدیل شد و برخی این کنسول را با قیمتی بیش ۲۰۰ دلار خریداری کردند.

نینتندو همچنین اطلاعاتی پیرامون پیش‌خرید این کنسول از فروشگاه‌ها منتشر نکرده است. برخی از فروشگاه‌ها در اروپا از جمله آمازون در انگلستان پیش‌فروش این کنسول را آغاز کرده است اما این امر در آمریکا مشاهده نشده است و هنوز مشخص نیست که چه وقتی پیش‌فروش در آمریکا آغاز خواهد شد. کنسول مینی SNES Classic Edition به همراه ۲۱ بازی عرضه خواهد شد که شامل بازی Star Fox 2 است که به طور رسمی برای SNES منتشر نشد.

همچنین امروز نینتندو نسخه ژاپنی و مینی کنسول SNES را نیز با نام Nintendo Classic Mini: Super Famicom  معرفی کرد که اینجا می‌توانید نگاهی به ظاهر و فهرست‌ بازی‌های آن بیاندازید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده