// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های پولی ماه ژوئن 2017 که برای موبایل منتشر شدند

در بهترین بازی های پولی اندروید ژوئن 2017 به سراغ بازی شبیه سازی کشاورزی رفتیم و در ادامه نگاهی به بازی Dead Age انداخته‌ایم. ماه ژوئن پر از بازی‌های خوب برای اندروید و آیفون بود.

یک ماه دیگر گذشت و در اول ماه جولای میلادی فرصتی را برای نگاهی به بهترین بازی‌های ماه گذشته به دست آورده‌ایم. مقاله بهترین بازی های پولی اندروید، مقاله‌ای ماهیانه است که زومجی در آن ۱۵ عدد از بهترین بازی‌های پولی را برای علاقمندان معرفی می‌کند. بیشتر این بازی‌ها برای آیفون نیز عرضه شده‌اند و در نتیجه می‌توانید به راحتی بازی‌های فوق را برای آیفون نیز خریداری کنید. در این ماه یک شبیه‌ساز کشاورزی را از مجموعه Farming Simulator داریم و در ادامه نگاهی را به بازی اندروید و آیفون Dead Age می‌اندازیم. اگر از بازی‌های زیر خوش‌تان نیامد می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی، به انبوهی از معرفی‌های زومجی از بازی‌های موبایل دسترسی پیدا کنید. زومجی همچنین به صورت ماهیانه بهترین بازی های رایگان اندروید را معرفی می‌کند و در پایان هر هفته پنج بازی بهتر اندروید و آیفون را به اشتراک می‌گذارد.

بازی Alone Planet

Alone Planet

موتور یونیتی دیگر به قطب ساخت بازی‌های موبایل و سایر پلتفرم‌ها تبدیل شده و هرروزه بازی‌های بسیاری را می‌بینیم که با این موتور توسعه‌ یافته‌اند. یکی از بازی‌ها که با این موتور ساخته شده، بازی Alone Planet است که داستان پسرکی فضایی و سفید رنگ را روایت می‌کند. به دنبال گیر افتادن پسرک در سیاره‌ای مرموز، باید با جاخالی دادن از تله‌ها، معماها را برای پیدا کردن راز پشت هیولاها و سیاره‌ی مرموز پیدا کنید. هدف نهایی طبیعتا پیدا کردن راه خروج از سیاره است و این شما هستید که باید پسرک را در مسیر پر پیچ و خم هدایت کنید. دنیای تاریک اما زیبای Alone Planet پر از رمز و راز است که باید آن را کشف کنید. Alone Planet با قیمت ۰.۹۹ دلار فروخته می‌شود.

دانلود بازی Alone Planet

بازی Chibi Survivor Weather Lord

Chibi Survivor Weather Lord

در جریان بازی قادر به تغییر آب و هوا خواهید بود

جهانی تشکیل شده از مناطق شناور در آسمان و پسرکی جوان که باید در ماجراجویی خود در کنار زنده ماندن، ابزار مورد نیازش را بسازد. پسرک در دنیای ناشناخته‌ها، لرد آب و هوا محسوب می‌شود و قدرت کنترل آب و هوا را در این مناطق شناور دارد. با جمع‌آوری منابع، آیتم و ساختمان‌های مورد نیاز‌تان را بسازید و هر از گاهی هم با حیواناتی که به خون‌تان تشنه هستند، مبارزه کنید. بازی نقش‌آفرینی Chibi Survivor Weather Lord، طراحی زیبایی دارد و قادر است تا سلایق مختلف را راضی کند. اهدافی مانند ساخت پلی برای اتصال دو جزیره‌ی شناور یا ساخت آیتم‌هایی که برای مبارزه کاربرد دارند، از جمله نکات مثبت بازی هستند. کنترل آب و هوا، نقش اساسی در گیم‌پلی دارد و به عنوان مثال، با تغییر آب و هوا به زمستانی می‌توانید از آبشار یخ‌زده بالا بروید. این بازی اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

دانلود بازی Chibi Survivor Weather Lord

بازی Dead Age

Dead Age

زامبی‌ها شهر را تسخیر کرده‌اند و شخصیت‌ اصلی داستان به دنبال لیلی، خواهر خود وارد شهر می‌شود. بازی Dead Age دنیایی پر از زامبی،‌ خون و شخصیت‌های مختلف دارد و باید به صورت روزانه برای تار و مار کردن زامبی‌ها وارد شهر شوید. مبارزات در Dead Age به صورت نوبتی انجام می‌گیرد و باید قبل از حمله به خوبی شرایط را بسنجید. سبک بازی ترکیبی از نقش‌آفرینی، بقا و نوبتی است و با کشتن هر یک از زامبی‌ها آیتم‌های پوشیدنی جدیدی را به دست می‌آورید. درخت ارتقاء مهارت‌ها و همچنین سلاح‌های پرشماری که می‌توانید در گوشه و کنار پیدا کنید از دیگر ویژگی‌های این بازی زامبی‌محور است. Dead Age محصولی با کیفیت و گرافیک زیبا است که با داستانی احساسی، المان‌های مختلف نقش‌آفرینی را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. اگر به دنبال یک نقش‌آفرینی متفاوت هستید، حتما Dead Age را تجربه کنید.

دانلود بازی Dead Age

بازی Epic Little War Game

Epic Little War Game

به دنبال بازی آنلاینی برای رقابت با دوستان‌تان هستید؟ بازی اندروید و آیفون Epic Little War Game محصولی استراتژیک است که در آن باید سرباز‌های کوچکی را برای شکست حریف کنترل کنید. در کنار حالت تک‌نفره پر جزئیات، بازی حالت PvP را نیز پشتیبانی می‌کند. حالت PvP علاوه بر پشتیبانی از جنگ 1v1، نبردهایی تا ۶ بازیکن را نیز پشتیبانی می‌کند. Epic Little War Game پیش از این روی استیم منتشر شده بود و اکنون برای دستگاه‌های موبایل نیز در دسترس قرار گرفته است. انبوهی از سازه‌های دفاعی و امکان ساخت نیروهای مختلف از بازوکا گرفته تا اسنایپر تنها بخشی از محتوای بازی هستند. از جمله خصوصیات Epic Little War Game ساخت تصادفی مراحل است که باعث می‌شود تا بازیکنان نتوانند استراتژی خاصی را پیروی کنند. برای ساخت نیروها نیاز به سکه دارید و باید با شکست دادن دشمنان، شرایط را برای ساخت انبوهی از سربازهای کوچک فراهم کنید. این بازی ۵ دلار و ۹۹ سنت قیمت دارد.

دانلود بازی Epic Little War Game

بازی Endless

Endless

با پسرکی مرموز دنیایی از ناشناخته‌های باستانی را کشف کنید تا در مسیری به همراه یک سگ، پرده از خاطرات گمشده بردارید. ماجراجویی دوبعدی و سایداسکرولینگ بازی Endless-A Lost Note دارای پازل‌های متنوع و ماجراجویی‌های جذابی است که باید با جمع‌آوری آیتم‌ها به دنبال آن بروید. گرافیک‌های زیبای بازی Endless در هماهنگی کاملی با موسیقی متن گوش‌نواز بازی قرار گرفته و شما در طول تجربه‌ این بازی می‌توانید نهایت لذت را از شنیدن آهنگ‌های آرامش‌بخش آن ببرید. اگر بخواهیم از داستان عبور کنیم، کنترل بازی نیز به سادگی قابل یادگیری است. نمایشگر به دوقسمت تقسیم شده و قسمت چپ و راست برای هدایت شخصیت‌ اصلی استفاده می‌شود. Endless هرچند اکنون مشکلاتی در اجرا روی برخی گوشی‌ها دارد، اما هنوز هم ارزش تجربه آن بسیار بالا است.  این بازی اکنون با قیمت ۱.۹۹ دلار به فروش می‌شود. بازی روی برخی گوشی‌های مثل گلکسی اس ۸ (فعلا) اجرا نمی‌شود.

دانلود بازی Endless

بازی Farming Simulator 18

Farming Simulator 18

بازی Farming Simulator 18 این‌بار با گرافیکی بالاتر عرضه شده است

اگر از علاقمندان به بازی‌های شبیه‌سازی باشید حتما نام بازی شبیه ساز کشاورزی Farming Simulator را شنیده‌اید. در این بازی با برداشتن تراکتور و وسایل کشاورزی باید محصولات را کشت کنید و در پایان بعد از برداشت، برای فروش راهی شهر شوید. هجدهمین شماره از Farming SImulator گرافیک بالایی روی گوشی های موبایل دارد و برای دستیابی به بالاترین گرافیک باید بازی را روی گوشی‌های جدید تجربه کنید. در کنار حالت تکنفره که به مدیریت کامل دخل و خرج کشاورزی و دامداری مربوط می‌شود، بازی از حالت چندنفره لوکال نیز با اتصال به وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند تا در کنار دوستان به بازی بپردازید. ۵۰ وسیله‌ی نقلیه‌ کشاورزی، ویژگی‌های دامداری و خرید و فروش محصولات لبنی و در مجموع هر آنچه که برای تجربه‌ای کامل از یک شبیه‌ساز کشاورزی لازم است در بازی Farming Simulator 18 در اختیار شما خواهد بود. این بازی اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

دانلود بازی Farming Simulator 18

بازی HoloGrid: Monster Battle Tango

HoloGrid: Monster Battle Tango

HoloGrid یکی از مجموعه بازی‌های عجیب گوشی‌های موبایل است که در آن بازیکنان می‌توانند با یکدیگر به مسابقه‌ای با ویژگی‌های واقعیت افزوده بپردازند. این بازی کارتی یکی از بهترین نمونه‌های بازی‌های رقابتی واقعیت مجازی است که به لطف آن می‌توانید از طریق موبایل روی یک میز خالی در دنیای واقعی به مسابقه بپردازید. البته بازی هنوز مشکلاتی را در گوشی‌های همراه دارد، با این حال با نصب آن به سرعت وارد بازی شده و باید حریف را با حرکت دادن کارت‌ها شکست دهید. تنها تفاوت این بازی با سایر بازی‌های کارتی، ویژگی واقعیت افزوده آن است که به دنیای واقعی، از طریق نمایشگر موبایل شخصیت‌های خیالی را وارد می‌کند. بازی دارای ده‌ها کارت متفاوت و ویژگی‌های رقابتی است که در صورت پشتیبانی گوشی شما، می‌توانید با دوستان‌تان به رقابت بپردازید.

دانلود بازی HoloGrid: Monster Battle Tango

بازی illi

illi

دیگر در بسیاری از بازی‌های موبایل شاهد هنر طراحی توسعه‌دهندگان هستیم. از نمونه‌ی این بازی‌ها می‌توان به سری Monument Valley اشاره کرد که اشکال هندسی و دنیای رنگارنگ آن هنوز هم شگفت‌آور و زیبا است. یکی از بازی‌های ماه ژوئن، بازی illi بود. این بازی شما را با موجودی سفید رنگ به نام illi همراه می‌کند تا در دنیایی پر از جاذبه برای جمع‌آوری کریستال‌ها تلاش کنید. بازی طراحی زیبایی دارد و موسیقی نیز بخشی از حال و هوای فانتزی این بازی است. شما تنها باید در زمان مناسب روی نمایشگر ضربه بزنید تا شخصیت اصلی داستان از روی سکویی به سکوی دیگر بپرد. ۶۰ مرحله متنوع و پر از چالش در کنار ۱۷۰ ماموریت چالشی، از جمله اهدافی هستند که باید برای کامل کردن آنها تلاش کنید. illi یکی از بازی‌های خوب برای مترو است و اگر بازی زیبایی برای اوقات فراغت خود می‌خواهید، حتما illi را تجربه کنید. پازل‌های منطقی بازی نیاز به تفکر برای انتخاب بهتر زمان پرش دارد.

دانلود بازی illi

بازی Mr Future Ninja

Mr Future Ninja

هر نینجا قابلیت منحصر به فردی مانند تلپورت یا پرتاب شوریکن دارد

به دنبال دزدیده‌ شدن نینجا‌‌ها توسط شرکت تحقیقات ژنتیکی، آقای نینجا برای نجات هم‌رزمانش وارد چاه‌های محافظت شده شرکت می‌شود. بازی کنترل آسانی دارد و شما باید با پشت سر گذاشتن پازل‌هایی ساده، راهی را برای یافتن سایر نینجاها پیدا کنید. هر نینجا توانایی منحصر به فردی دارد. به عنوان مثال، نینجای بنفش رنگ قادر به پرت کردن شوریکن برای از دور خارج کردن ربات‌های نگهبان است و نینجای آبی رنگ می‌تواند تا فاصله‌ای مشخص تلپورت کند. قابلیت‌ نینجاها به یکدیگر متصل هستند و فرضا نینجا آبی رنگ قادر است تا نینجای بنفش را نیز با خود تلپورت کند. محیط‌های بازی از نقطه A‌ شروع شده و باید نینجاها را به نقطه B برای پایان مرحله برسانید. گرافیک کارتونی و استفاده از رنگ برای تنوع بخشیدن به مراحل، هوشمندی توسعه‌دهندگان را در خلق بازی ۳.۹۹ دلاری Mr Future Ninja نشان می‌دهد. هرچند این بازی سال گذشته عرضه شده اما بروزرسانی ماه ژوئن این بازی مخفی‌کاری، ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کرده است.

دانلود بازی Mr Future Ninja

بازی Puppet War VR

Puppet War VR

با عرضه هدست‌های واقعیت‌ مجازی برای کنسول‌ها و قبل از آن عرضه محصولاتی مختلف از جمله هدست واقعیت مجازی Gear یا حتی کارت برد گوگل، بازیکنان نیز به انجام بازی‌های واقعیت مجازی علاقمند شده‌اند. افزایش علاقه باعث شده تا توسعه‌دهندگان ماهیانه بازی‌های متفاوتی را برای هدست‌ها عرضه کنند که یکی از جدیدترین آنها بازی Puppet War VR است. در این بازی به جنگ پاپت‌ها می‌روید تا با دوربین اول شخص، خشن‌ترین اسلحه را برداشته و یک به یک پاپت‌ها را تار و مار کنید. هرچند تصاویر بازی رنگارنگ به نظر می‌رسند،‌ اما پاپت وار در نفس خود یک بازی مناسب بزرگسالان است. کلاشینکف، تبر، چاقو و هر سلاح دیگری در Puppet War VR در دسترس شما است تا تجربه‌ای واقعی از یک بازی واقعیت مجازی را داشته باشید. بازی‌ همچنین شخصیت‌های مختلفی از دنیای پاپت‌ها دارد که با تجهیزات کامل برای کشتن شما حمله‌ور می‌شوند.

دانلود بازی Puppet War VR

بازی Panthera Frontier

Panthera Frontier

Panthera Frontier از آن دست بازی‌های متفاوت دنیای موبایل است. بازی با صحنه‌های مشابه با طراحی‌های کامیک بوک‌ها که نبردی حماسی میان روباه ها و گرگ‌ها روایت می‌کند. جایی که برتری امپراطوری گرگ‌ها باعث می‌شود تا روباه‌ها پا به فرار بگذارند. با پایان صحنه‌های زیبا، وارد کشتی فضایی روباه‌ها می‌شوید تا با تعمیر خسارات وارد شده به کشتی، خود را برای گزارش به مرکز آماده کنید. بازی دوبعدی Panthera Frontier دنیای عظیمی دارد و شما باید یک به یک نقاط مختلف کهکشان را برای رویارویی با گرگ‌ها بپیمایید. امکان آموزش خدمه کشتی فضایی و نظارت بر این کشتی تنها یکی از مسوولیت‌های‌ شما در Panthera Frontier است. نبردهای رو در رو با کشتی فضایی گرگ‌ها و همچنین ماموریت‌های روزانه از دیگر خصوصیات این بازی ۱۰ دلاری هستند. اگر قصد تجربه Panthera Frontier را دارید، بهتر است تا نهایت استفاده را از تخفیف ۵ دلاری این بازی کنید.

دانلود بازی Panthera Frontier

بازی Run or Die - Fun Retro Running Game

Run or Die - Fun Retro Running Game

بازی‌های رانر زیادی برای اندروید و آيفون منتشر شده‌اند و یکی از این بازی‌ها که محدودیت و درجه سختی بالایی دارد، Vector محصول استودیوی Nekki است. این‌بار اما می‌خواهیم بازی Run of Die را با ویژگی‌های مشابه بازی Vector معرفی کنیم. بازی‌ای با استایل آرکید که یکی از تازه‌ترین بازی‌های رانر محسوب می‌شود که در دنیایی پیکسلی و شبیه به بازی‌های قدیمی شما را به ماجراجویی برای پرش از روی سقف خانه‌ها می‌برد. بازی حالت‌های مختلف گیم‌پلی مانند حالت آموزشی، بی‌پایان، چالش‌های روزانه و چالشی را دارد و شما می‌توانید با توجه به علاقه خود وارد هر یک از این حالت‌ها شوید. شخصیت اصلی همچنین مهارت‌های ویژه‌ای را برای از میان برداشتن موانع از سر راه دارد که هر کدام با انیمیشن‌های ساده اما زیبایی اجرا می‌شوند. بیش از ۱۷۰ نقشه و سه شخصیت‌ قابل بازی از دیگر ویژگی‌های بازی Run or Die - Fun Retro Running Game هستند.

دانلود بازی Run or Die - Fun Retro Running Game

بازی Skool Daze Reskooled!

Skool Daze Reskooled!

وارد مدرسه شوید، شر به پا کنید و خارج شوید!

بازی Skool Daze، محصول کلاسیک دهه ۸۰ با تمام امکاناتش این بار برای اندروید و iOS عرضه شده است. در این بازی با اریک باید به نبرد معلمان بروید، در حقیقت آنها «در این بازی» بزرگترین دشمنان شما هستند و باید با گذاشتن تله‌ها و بهم ریختن مدرسه، کفر آنها را در بیاورید. اما مراقب باشید که نباید بیشتر از ۱۰۰۰۰ اخطار بگیرید که نتیجه‌ای جز اخراج ندارد. این بازی بازسازی شده هنوز هم مانند نسخه کلاسیک، گیم‌پلی سخت و چالشی دارد و باید نهایت دقت را در کارهایی داشته باشید که در مدرسه انجام می‌دهید. معلمان سخت‌گیر هستند و شما به عنوان دانش‌آموز نباید بپرید، مشت بزنید، وارد اتاق کارمندان شوید، یا در مقابل دیدگان معلم با کاغذ و تفنگ پلاستیکی هم کلاسی‌های خود را بزنید! شما حتی اجازه‌ی نشستن روی زمین را ندارید و با این کار اخطار دریافت می کنید. در نقش یک پسر خوب وارد مدرسه شوید و راه دفتر را پیدا کرده و با پاک کردن دیتابیس از مدرسه خارج شوید. برای تجربه‌ی این بازی باید ۳ دلار پرداخت کنید.

دانلود بازی Skool Daze Reskooled!

بازی Slayaway Camp

Slayaway Camp

همین ابتدا باید گفت که بازی Slayaway Camp با وجود گرافیکی مشابه با Minecraft، بازی‌ای مملو از خشونت و خون است. البته همان ابتدا توسعه‌دهنده دو گزینه‌ را برای انتخاب درجه سنی در مقابل‌تان گذاشته تا خشونت بازی را تا جای ممکن کم کنید. در نقش یک قاتل وارد کمپ تفریحی می‌شوید تا آنها را یک به یک از دم تیغ بگذرانید. بازی مراحل متنوع دارد و نوع حرکت برای رسیدن به طعمه اهمیت بسیاری دارد، تا جایی که با یک حرکت اشتباه، مجبور به تکرار کل مرحله خواهید بود. انتخاب قاتل‌های مختلف با سلاح‌های متنوع از دیگر ویژگی‌های بازی است. با تمام شدن هر مرحله مقداری سکه دریافت می‌کنید که با استفاده از سکه‌ها قادر به خریداری انیمیشن‌های قتل‌ عام بیشتری خواهید بود. Slayaway Camp در چند کلمه برای افرادی ساخته شده که به اصطلاح جنبه‌ی خشونت را دارند و تجربه این بازی‌ها روی اخلاق‌شان تاثیر نمی‌گذارد. بازی پازل‌های مختلفی دارد که در کنار معماهای متنوع مانند تعداد حرکت تا رسیدن پلیس، می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند.

دانلود بازی Slayaway Camp

بازی YANKAI

YANKAI'S PEAK

یکی دیگر از پازل‌های پولی لیست بهترین‌های ماه ژوئن Yankai's Peak است. در این بازی باید با کنترل هرمی آبی رنگ و متصل کردن آن به سایر هرم‌ها با رنگ‌های دیگر، آنها را یک به یک در جایی که مشخص شده قرار دهید. معمای حرکت هرم‌ها هرچند ابتدا ساده به نظر می‌رسد، اما با کمی تجربه‌ آن به سختی اهداف پی می‌برید. بازی طراحی ساده‌ای دارد و معماهای آن نیز هر کدام تنها یک راه برای حل دارند. در نتیجه قبل از حرکت باید به خوبی فکر کنید. مراحل متنوع در کنار ویژگی‌های حرکتی متفاوت، بازی Yankai's Peak را جذاب و چالشی می‌کند.

دانلود بازی Yankai's Peak

در ماه جاری استودیوی یوزتو بازی Monument Valley 2 را نیز برای دستگاه‌های آیفون عرضه کرد که فعلا برای دستگاه‌های اندروید منتشر نشده است. شما می‌توانید معرفی این بازی را در زومجی مطالعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده