نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: پرونده مرحله ماقبل مقدماتی بسته شد

پس از گذشت چهار روز از مرحله‌ی ماقبل مقدماتی مسابقات The International 7، تیم‌های واجد شرایط برای شرکت در مرحله‌ی مقدماتی انتخاب و پرونده‌ی مرحله‌ی ماقبل مقدماتی بسته شد.

مرحله‌ی ماقبل مقدماتی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 از تاریخ یکم تا چهارم تیر برگزار شد و برندگان این مرحله به همراه تیم‌های قهرمان بتل کاپ سطح ۸ به مرحله‌ی بعدی راه یافتند. در مرحله‌ی مقدماتی نیز هر یک از تیم‌ها در مناطق خود به رقابت می‌پردازد و به این ترتیب ۱۲ تیم جواز حضور در مرحله‌ی گروهی را به دست می‌آورند. مناطق امریکا، آسیای شرقی و چین هر یک با سه سهمیه و مناطق اروپا و CIS به ترتیب با دو و یک سهمیه می‌توانند در مرحله‌ی گروهی مسابقات حضور یابند. (کشورهای حوزه‌ی CIS: روسیه، ارمنستان، آذربایجان، اوکراین و ...) این مرحله از مسابقات از تاریخ پنجم تا هشتم تیرماه جریان خواهد داشت.

در مرحله‌ی ماقبل مقدماتی دو تیم EHOME.Keen و Team MAX از منطقه‌ی چین، دو تیم Execration و Moogle از منطقه‌ی آسیای شرقی، دو تیم Overpower و Guess8 از امریکای شمالی، شش تیم Midas Club ،Unknown.Xiu ،STARS ،Anthrax ،uGBol ،DotACol و Mad Kings از منطقه‌ی امریکای جنوبی، دو تیم Cool Beans و Planet Dog از اروپا و در نهایت دو تیم M19 و Double Dimension از منطقه‌ی CIS به مرحله‌ی بعدی صعود کردند.

چهار تیم FTD Club A ،Sketemasters ،StarBoyz و Aliance هم از طریق قهرمانی در بخش بتل کاپ سطح ۸ به مرحله‌ی مقدماتی راه یافتند. علاوه بر این، بعضی از تیم‌ها نیز به صورت مستقیم به مرحله‌ی مقدماتی دعوت شده بودند که نام تمامی تیم‌های موجود در این مرحله را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

 TI7 qualifiers- Dota 2

نظرات خود را در مورد تیم‌های راه یافته به مرحله‌ی مقدماتی و تیم‌های صعود‌کننده به مرحله‌ی بعد با زومجی در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده