// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Best Fiends

در بازی اندروید و آیفون Best Fiends با شخصیت‌های دوست داشتنی در مینوتیا به مبارزه با حلزون‌های مهاجم بروید.

هرچند بازی‌های مشابه با بازی اندروید و آیفون Candy Crush سالیان سال است که برای پی سی منتشر شده‌اند، اما انتشار Candy Crush Saga برای گوشی‌های همراه باعث شد تا بازیکنان در سراسر جهان فرصتی عالی را برای تجربه‌ی یک بازی پازل جذاب در نمایشگر‌های کوچک موبایل پیدا کنند. این بازی با پاورآپ‌ها و دنیای رنگارنگی که داشت تجربه‌ای شیرین و البته طولانی را در اختیار بازیکنان می‌گذاشت تا ساعت‌ها از وقت خود را صرف آن کنند. محبوبیت کندی کراش بدون پیامد نبود و بسیاری از توسعه‌دهندگان، ساخت بازی‌ را با کپی برداری از ساخته‌ی کینگ آغاز کردند و نتیجه چیزی جز افزایش بازی‌های پازلی از این دست نبود. امروز می‌خواهیم بازی جدیدی را با حال و هوای کندی کراش اما با ویژگی‌های متفاوت معرفی کنیم. جایی که این بار حشرات به نبرد با حلزون‌ها می‌روند تا مینوتیا را از دست این موجودات نجات دهند. بازی Best Fiends تجربه‌ای متفاوت از یک بازی مشابه با کندی کراش است.

بازی Best Fiends

مهارت‌های هر شخصیت قابل ارتقا هستند

موجودات مینوتیا در آرامش و صلح زندگی می‌کنند، تا اینکه یک شب شهاب سنگی به کوه اصابت کرده و باعث حمله حلزون‌های Mount Boom‌ و اسیر شدن موجودات کوچک می‌شود. با ورود به بازی نقشه‌ی عظیم مراحل به شما نمایش داده می‌شود و از همان ابتدا به نقشه‌ی راه طولانی مراحل پی‌ می‌برید. Best Fiends دقیقا همان بازی‌ای است که می‌تواند شما را در مترو یا اتوبوس سرگرم‌ کند. بازی در ابتدا تنها یک شخصیت‌ را در اختیار‌تان می‌گذارد تا با کمک او به مرور سایر دوستان حشره‌اش را نجات دهید. بازی در مجموع پنج کلاس شخصیت‌ دارد که با طی کردن مراحل یک به یک آزاد می‌شوند. هر یک از حشرات به آیتمی خاص علاقه دارد و در حالی که یکی از آنها میوه دوست دارد، دیگری به آب علاقه دارد و یکی از آنها نیز از قارچ‌های بنفش رنگ استفاده می‌کند. مشابه با کندی کراش باید با قرار گرفتن سه آیتم مشابه یکدیگر، آنها را به هم متصل کنید. تفاوت بازی از همینجا آغاز می‌شود. شما می‌توانید در کنار مسیر مستقیم، به صورت اوریب نیز برگ‌ها را به یکدیگر متصل کرده و آنها را برای حمله به حلزون‌ها استفاده کنید. هر مرحله اهداف مشخصی مانند از بین بردن تعدای حلزون یا جمع‌آوری تعدادی از المان‌ها دارد.

با پشت سر گذاشتن مراحل به مرور حشرات دیگر نیز آزاد می‌شوند. هر یک از حشرات قابلیت ارتقاء دارند و قدرت ضربه آنها در برابر حلزون‌ها افزایش پیدا می‌کند. این افزایش به ویژه با ورود به دنیای یخ زده‌ی مینوتیا تاثیر بسیاری در پیروزی در هر مرحله دارد. حلزون‌ها در انواع مختلفی هستند و در پایان هر بخش با یک باس روبرو می‌شوید که باید با تمام توان آن را از سر راه بردارید. از جمله ویژگی‌های بازی می‌توان به تنوع مراحل اشاره کرد. هر یک از مراحل چالش‌های جدیدی را در مقابل‌تان می‌گذارند و باید با تعداد مشخصی حرکت،‌ این چالش‌ها را پشت سر بگذارید. Best Fiends همچنین انواع و اقسام حشرات را شامل می‌شود که هر کدام قابلیت شخصی‌سازی دارند و با ارتقاء آنها ظاهرشان تغییر می‌کند. در پایان هر مرحله درصورتی که پیروز شوید سه کلید را برای باز کردن صندوقچه‌ها به دست می‌آورید. هر یک از صندوقچه‌ها دارای شخصیتی جدید یا آیتمی برای ارتقا شخصیت‌ها هستند.

بازی Best Fiends

اگر بخواهیم اشاره‌ کوتاهی به طراحی‌های بازی داشته باشیم،‌ جهان مینوتیا رنگارنگ و جذاب است و هر یک از شخصیت‌ها انیمیشنی منحصر به فرد برای حمله دارند. پاور آپ‌ها بخشی از ویژگی‌های هر شخصیت است و با حذف تعداد مشخصی از برگ، آب، میوه، گل یا قارچ ویژگی جدیدی را برای حذف دسته‌ جمعی آیتم‌ها به دست می‌آورید. بازی موسیقی تقریبا یکنواختی دارد و صداگذاری آن نیز مینیمال و از مجموعه صوت‌های کوتاه تشکیل شده است. اگر بخواهیم از جوایز روزانه یا چرخ و فلک جوایز بگذریم، خریدهای درون برنامه‌ای بخشی از Best Fiends هستند و برای ارتقاء شخصیت‌ها احتمالا در نهایت بعد از حدود ۳۰ مرحله به این خرید‌ها احتیاج پیدا می‌کنید.

Best Fiends تجربه‌ای جذاب و اعتیاد‌آور است که بعد از کمی بازی کردن، دل‌کندن سخت می‌شود. این بازی همچنین با اتصال به حساب کاربری فیس‌بوک امکانات جدیدی را مانند ذخیره سازی ابری و امکان رقابت با دوستان را در اختیارتان می‌گذارد. گیم‌پلی بازی آزادی زیادی را به شما داده و دیگر می‌توانید به صورت اوریب نیز آیتم‌ها را حذف کنید، در نتیجه آزادی بیشتری برای تمام کردن مراحل خواهید داشت. بازی اکنون به صورت رایگان برای اندروید و آیفون منتشر شده و بیش از ۶۰ میلیون نفر در جهان تاکنون این بازی را تجربه کرده‌اند.

 

دانلود بازی Best Fiends

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده