// سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

سازنده Broforce بازی واقعیت مجازی GORN را معرفی کرد

استودیو Free Lives با انتشار تریلری بازی واقعیت مجازی GORN را برای هدست HTC Vive معرفی کرد.

استودیو فری لایوز (Free Lives) که ساخت بازی‌هایی همچون بازی Broforce در کارنامه کاری آن دیده می‌شود، در جدیدترین اخبار بازی با همکاری کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) اعلام کرد که پروژه واقعیت مجازیش با نام بازی GORN از طریق سیستم Early Access استیم برای HTC Vive (به واسطه رایانه‌های شخصی ویندوزی) منتشر خواهد شد. این بازی شبیه‌ساز گلادیاتور در تاریخ ۱۹ تیرماه (۱۰ جولای) منتشر می‌شود و ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلری از گیم‌پلی این بازی منتشر کردند.

به نقل از سازندگان، کاربران در GORN یک بازی کاملا فیزیک-محور و منحصر‌به‌فرد را تجربه می‌کنند. کاربران در این بازی در نقش یک گلادیاتور در میدان نبرد حاضر می‌شوند و به واسطه‌ی کنترلر‌های واقعیت مجازی به نبرد با گلادیاتور‌های دیگر می‌روند. در اینجا بازیکنان به سلاح‌هایی همچون شمشیر، گرز، تیر‌کمان، نانچیکو، چاقوی پرتابی، چکش و حتی مشت مجهز می‌شوند و وظیفه آنها این است که رقیبان خود را که در موج‌های مختلف در میدان نبرد احضار می‌شوند، نابود کنند.

به نقل از استودیو فری لایوز، این اثر، یک بازی‌ واقعیت مجازی مهیج است که کاربران را به نبرد‌های خونین دعوت می‌کند. قیمت بازی GORN هنوز مشخص نشده است؛ اما در حال حاضر می‌دانیم که این بازی ۲ گیگابایت فضای هارددیسک را اشغال خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را به همراه تعدادی عکس مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

Gorn


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده