نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

پوستر جدید سریال Inhumans شهر آتلیان را نشان می دهد

مارول پوستر جدیدی از فصل اول سریال اینهیومنز (Inhumans) منتشر کرده است که در آن شهر آتلیان دیده می‌شود.

بدون شک سریال Inhumans یکی از مورد انتظارترین سریال‌های امسال است، اما نسبت به منابع اصلی خود تغییرات متعددی دارد. برخی از این تغییرات باعث نارضایتی طرفداران این مجموعه نیز شده است. از جمله مهم‌ترین تغییرات این سریال می‌توان به حذف ماسک شخصیت بلک بولت اشاره کرد. با این حال، هنوز تصاویر چندانی از این سریال منتشر نشده است و بسیاری می‌خواهند نحوه نمایش شهر آتلیان توسط مارول و شبکه ABC را مشاهده کنند. اخیرا پوستر جدیدی از سریال Inhumans منتشر شده که تمرکز آن روی شهر پنهان آتلیان است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Inhumans Poster

این پوستر جزئیات چندانی از شهر آتلیان فاش نمی‌کند و رنگ بندی آن به نظر می‌رسد که برای سینماهای IMAX باشد. با این حال، این تصویر یک نمای کلی از این شهر را ارائه می‌دهد که به نظر بسیار پیشرفته نیز است. پیش از این تریلر سریال Inhumans فاش شده بود، اما تاکنون به شکل رسمی این تریلر منتشر نشده است. پیش بینی می‌شود اولین تریلر سریال Inhumans در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو منتشر شود. با این حال، طبق ویدیوهای فاش شده ماکسیموس تلاش می‌کند تا برادرش بلک بولت را شکست بدهد و تاج و تخت پادشاهی آتلیان را تصاحب کند. همچنین با توجه به هزینه بالای ساخت این سریال انتظار می‌رود که جلوه‌های ویژه قابل قبولی نیز سریال Inhumans  داشته باشد.

دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۰ شهریور ۱۳۹۶) در سینماهای IMAX اکران خواهد شدانسون مونت در نقش بلک بولت، ایوان رئون در نقش ماکسیموس، سریندا سوان در نقش مدوسا، کن لئونگ در نقش کارنک،  ایم اکواکر در نقش گورگن، ایزابل کورنیش در نقش کریستال، مایک مو در نقش تریتون، سونیا بالمورس در نقش اورن و الن واگلم در نقش شخصیتی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که مارول حضور آن‌ها را در سریال Inhumans تایید کرده است. کار ساخت سریال Inhumans بر عهده اسکات باک، سازنده سریال Iron Fist (آیرون فیست) است.

پخش هفتگی سریال Inhumans از تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. این سریال قرار است در هشت قسمت تولید و از شبکه ABC به روی آنتن برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده