نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

آپدیت جدید Vikings – Wolves of Midgard حالت Co-Op را به آن اضافه می‌کند

به لطف آپدیت جدید بازی Vikings – Wolves of Midgard قادر خواهید بود این بازی را به صورت همکاری دونفره آفلاین تجربه کنید.

بازی Vikings – Wolves of Midgard یکی از بازی‌های نقش‌آفرینی نسبتا موفق چند وقت اخیر است که برای پلی‌استیشن 4، پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر شده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان این اثر در استودیو گیمز فارم آپدیت رایگان جدیدی برای تمامی نسخه‌های آن منتشر کرده‌اند که ویژگی‌های مختلفی را به بازی اضافه می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این آپدیت، اضافه کردن حالت همکاری دونفره (Co-Op) آفلاین به بازی است که به لطف آن می‌توانید همراه با یکی از دوستان‌تان بازی را روی یک کنسول یا پی‌سی تجربه و با هم دشمنان فراوان این بازی را قتل عام کنید. این آپدیت همچنین تغییراتی هم در حالت New Game + بازی اعمال می‌کند و از این پس می‌توانید آیتم‌های خود را به این حالت انتقال دهید و صد البته از این پس شاهد تجربه سخت‌تری روی این حالت خواهید بود.

علاوه بر این، آپدیت جدید بازی قابلیت Stash را به آن اضافه می‌کند که می‌توانید با رفتن به Viking Hub به آن دسترسی داشته باشید و آیتم‌هایی را که لازم ندارید در آن ذخیره کنید. همچنین به لطف این ویژگی، قادر خواهید بود آیتم‌ها را با دیگر کاربران در بخش چندنفره بازی به اشتراک بگذارید.

این آپدیت همچنین یک سری تغییرات جزئی دیگر نیز در بازی اعمال می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به تغییر در تاثیر آیتم‌های لجندری و بهبود‌هایی در زمینه مبارزه با دشمنان و باس‌ها اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده