// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

اولین آپدیت بزرگ بازی Arms منتشر شد

کمپانی نینتندو با انتشار آپدیتی برای بازی مبارزه‌ای Arms، حالت‌های جدیدی را به همراه بهینه‌سازی‌هایی به این بازی اضافه کرد.

کمپانی نینتندو آپدیت جدیدی را برای Arms، بازی انحصاری نینتندو سوییچ، منتشر کرد. محتوای یاد شده چندین حالت تازه را به این بازی اضافه می‌کند. این اولین بروزرسانی بزرگ این بازی از زمان عرضه آن است.

در مرحله اول، این بروزسانی حالت جدیدی را به بخش لوکال این بازی اضافه می‌کند. حالت Arena Mode که شباهت‌هایی به همان Party Mode دارد، به شما اجازه می‌دهد بازی دوستانتان را تماشا کنید. در این حالت چهار کاربر می‌توانند حضور پیدا کنند. در حالی که دو کاربر به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند، دو کاربر دیگر مسابقه آن دو را تماشا می‌کنند.

آپدیت جدید، حالت LAN Mode را نیز به این بازی اضافه می‌کند. به نقل از نینتندو، عملکرد این حالت همانند وضعیت چندنفره لوکال (با اتصال بی‌سیم) است؛ اما با اتصالی قوی‌ و سرعتی پایدار‌تر. نینتندو اعلام کرده که کاربران می‌توانند با استفاده از این حالت، هشت کنسول نینتندو سوییچ را به یکدیگر متصل کنند؛ در حالی که هر کنسول از دو بازیکن پشتیبانی می‌کند.

از طرفی این محتوا با بهینه‌سازی‌هایی همراه است که برخی از ایرادات بازی Arms را برطرف می‌کنند. یکی از این ایرادات به مشکل متن در داستان Grand Prix و دیگری به نقص هیت‌باکس‌ها در مرحله ویژه Ribbon Girl مربوط می‌شود.

بازی Arms ماه گذشته به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را در نقد و بررسی‌ها به خود اختصاص دهد. در مطلبی دیگر می‌توانید نمرات بازی Arms را از دید وب‌سایت‌های معتبر مشاهده و خلاصه‌ای از ویژگی‌های مثبت و منفی آن را مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده