نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تعداد صحنه های پس از پایان فیلم Spider-Man: Homecoming مشخص شد

منتقدان تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) را فاش کردند.

صحنه پس از پایان فیلم که در میان تیتراژ پایانی یا اواخر آن پخش می‌شود، به بخش جدایی ناپذیر و بسیار مهمی از دنیای سینمایی مارول تبدیل شده است. در این تصاویر اغلب به شخصیت و داستان‌های آینده فیلم‌های مارول استودیو اشاره می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Spider-Man: Homecoming مشخص و اعلام شده است. طبق اطلاعاتی که منتشر شده، دو صحنه پس از پایان این فیلم وجود دارد. طبق خبری که وب‌سایت پولیگان منتشر کرده، روز جمعه نمایش اولیه فیلم Spider-Man: Homecoming برای منتقدان و برخی از طرفدارن شخصیت مرد عنکبوتی بود.

طبق اطلاعاتی که منتقدان منتشر کرده‌اند، فیلم Spider-Man: Homecoming دارای دو صحنه پس از پایان فیلم بوده است، اما اجازه افشای محتویات آن را ندارند. ظاهرا مارول و سونی اجازه افشای آن را نداده‌اند و باید تا اکران رسمی فیلم صبر کنیم. هرچند گفته می‌شود یکی از این دو صحنه بسیار مهم بوده است. واکنش‌های اولیه فیلم Spider-Man: Homecoming بسیار مثبت بوده و نمایش این فیلم با استقبال منتقدان روبرو شده است. اگرچه مجموعه جدید فیلم‌های مرد عنکبوتی بخشی از دنیای سینمایی مارول است، اما فیلم‌های فرعی دنیای مرد عنکبوتی که توسط سونی پیکچرز در دست ساخت هستند و اتفاقات آن خارج از دنیای سینمایی مارول جریان دارند.

Spider-Man: Homecoming

سونی پیش از این ساخت دو فیلم ونوم (Venom) و «بلک کت و سیلور سیبل» (Black Cat and Silver Sable) را تایید کرده بود. تام هاردی قرار است ایفاگر نقش ونوم باشد و گفته می‌شود در فیلم Venom شاهد حضور شخصیت کارنیج (Carnage) خواهیم بود که قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم باشد. علاوه بر این، سونی اعلام کرد که کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده روبن فلیشر باشد. فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) اکران شود. علاوه بر این، جینا پرینس بیتوود کارگردانی فیلم Black Cat and Silver Sable را بر عهده خواهد داشت و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کریستوفر یاست خواهد بود. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای امسال (۱۶ تیر) به روی پرده‌های سینما برود. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماه گذشته تام هالند در یک مصاحبه تایید کرد که مارول استودیو در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک سه گانه بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده