نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

مدیر ایکس باکس از بازی های جدید و معرفی نشده برای ایکس باکس خبر می‌دهد

آرون گرینبرگ می‌گوید مایکروسافت چندین بازی بزرگ ایکس‌باکس را معرفی نکرده است.

مایکروسافت در جریان کنفرانس خبری در نمایشگاه E3 2017 بازی‌های فراوانی را به نمایش گذاشت. این کمپانی مجموعا ۴۲ بازی در کنفرانس به نمایش گذاشت که تعداد فراوانی از آن‌ها انحصاری کنسولی ایکس‌باکس وان هستند. اما طبق گفته آرون گرینبرگ، قرار است بازی‌های بزرگ بیشتری برای ایکس‌باکس وان عرضه شوند. گرینبرگ در مصاحبه با GameReactor می‌گوید:

باید در مورد معرفی بازی‌ها، در حالی که زمان زیادی تا عرضه آن‌ها باقی مانده، تعادل را رعایت کرد. می‌توانم به شما بگویم که تعداد زیادی پروژه دیگر هم برای ایکس‌باکس در دست ساخت است و ما در مورد بسیاری از بازی‌های بزرگ صحبتی نکرده‌ایم. ما همیشه تعادل را برای معرفی بازی‌هایمان رعایت می‌کنیم. در آینده چند بازی دیگر به نمایش خواهیم گذاشت؟ حقیقت این است که ما ۴۲ بازی در کنفرانس خبری خود به نمایش گذاشتیم که تنوع فراوانی میان آن‌ها وجود داشت.

این پاسخ در جواب سوال مصاحبه‌کننده بود که در مورد بازی Scalebound پرسیده بود؛ بازی‌ای که در مراحل ابتدایی پروسه توسعه خود و تقریبا خیلی زود معرفی شد و در نهایت ساخت آن لغو شد. گرینبرگ در ادامه می‌گوید که حتی با داشتن المان‌های صحیح، که در مورد Scalebound به یک استودیوی خلاق و ایده خوب بازمی‌گشت، بخشی از روند خلاقیت به این معنا است که گاهی پروژه‌ها در نهایت به نتیجه نمی‌رسند.

و اما در مورد زمان احتمالی که مایکروسافت پروژه‌های جدید را معرفی خواهد کرد، یکی از احتمالات نمایشگاه گیمزکام در مرداد است. گرینبرگ تایید کرد که مایکروسافت امسال اخبار جدیدی برای به اشتراک‌گذاری در آلمان خواهد داشت؛ اما ممکن است سطح رونمایی‌ها در اندازه نمایشگاه E3 نباشد. گرینبرگ می‌گوید:

در حال حاضر برنامه‌های فراوانی داریم و این موضوع هیجان‌انگیز است.

همچنین در این مصاحبه، گرینبرگ گفت که تیم‌های سازنده سری Halo و سری Gears of War به طور محرمانه روی بازی‌های بزرگ بعدیشان کار می‌کنند. گفته شده که بازی Halo 6 نسخه جدید این سری تیراندازی اول-شخص است، در حالی که مایکروسافت قصد ساخت یک بازی Gears of War دیگر را هم دارد؛ اما ممکن است این بازی با محوریت تیراندازی نباشد.

مصاحبه کامل گرینبرگ با GameReactor را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

شما مشتاق دیدن چه بازی‌هایی از مایکروسافت و ایکس‌باکس در آینده هستید؟ نظرات خود را به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده