نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

ناشر Let It Die بازی اکشن جدیدی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌کند

کمپانی گانگ‌هو آنلاین، ناشر بازی Let It Die، اعلام کرد که یک بازی اکشن جدید برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد.

به لطف محبوبیت کنسول نینتندو سوییچ و فروش خوب آن، کمپانی‌های بازیسازی مختلفی به ساخت بازی برای این کنسول علاقه‌مند می‌شوند و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی گانگ‌هو آنلاین، ناشر بازی Let it Die، خبر از عرضه یک بازی اکشن برای نینتندو سوییچ داده است. البته این کمپانی اطلاعات بیش‌تری در مورد این بازی ارائه نکرده و فقط گفته که این بازی، یک اثر اکشن اوریجینال خواهد بود. کازوکی موریشیتا، رییس این کمپانی، در این مورد گفت:

روند ساخت این بازی از تقریبا چهار یا پنج سال پیش آغاز شد و ما همواره این سوال را در ذهن داشتیم که چه نوع عرضه یا پلتفرمی برای این بازی مناسب است. با این حال پس از آنکه کنسول نینتندو سوییچ معرفی و رونمایی شد، به این نتیجه رسیدیم که بازی جدید کاملا با ویژگی‌های این کنسول هم‌خوانی دارد و در نتیجه تصمیم گرفتیم تا آن را برای عرضه روی سوییچ توسعه دهیم.

همچنین ما این بازی را با هدف جلب مخاطبین جهانی می‌سازیم و تلاش‌مان این است که این بازی در سراسر جهان به اثر موفقی تبدیل شود.

کمپانی گانگ‌هو موفقیت خود را بیش‌تر مدیون سری بازی‌های Puzzle & Dragons است که ابتدا در قالب یک بازی موبایل پازل منتشر شده و به موفقیت عالی‌ای دست پیدا کردند. همین امر باعث شد تا سازندگان بعدها نسخه‌ای از این سری را تحت عنوان Puzzle & Dragons Z برای 3DS عرضه کنند و بعد از آن هم بازی Puzzle & Dragons: Super Mario Edition عرضه شد.

همچنین این کمپانی ناشر بازی Let it Die نیز به حساب می‌آید که در جریان نمایشگاه E3 2017، محتوای جدیدی برای آن با نام Tower of Barbs معرفی شد؛ Tower of Barbs در اصل منطقه‌ای است که کاربران این بازی قادر خواهند بود در آن مبارزه کنند. بازی Let it Die به صورت رایگان برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده و محتوای جدید آن هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده