// سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر بازی Trove با محوریت قابلیت‌ های جدید بازی منتشر شد

اخیرا ویدیویی جدید از بازی MMO و رایگان Trove منتشر شده است که در جریان آن قابلیت‌های جدید این بازی به نمایش درآمده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، فردا یک به روزرسانی برای بازی Trove منتشر خواهد شد که Megalithic نام داشته و در جریان آن قابلیت‌های جدیدی نظیر کلاس و مینی گیم‌های جدید به بازی اضافه خواهد شد. همچنین جدای از این موارد، یک سری بهبود روی عملکرد بازی و رابط کاربری آن نیز انجام می‌شود. در همین راستا یک ویدیو با محوریت قابلیت‌های جدید این بازی MMO و رایگان منتشر شده است.

از دیگر ویژگی‌های این آپدیت جدید می‌توان به محتویات رایگان نظیر دریافت صندوق‌های روزانه اشاره کرد. پس از این آپدیت، بازیکنان می‌توانند به صورت روزانه به حساب کاربری خود در بازی وارد شده و یک صندوق به عنوان جایزه دریافت کنند. از طرفی با بازی کردن Trove، می‌توانید به صورت رایگان Chaos Chestها را در اختیار بگیرید.

بازی Trove در ابتدا در ماه جولای سال ۲۰۱۵ روی رایانه‌های شخصی عرضه شد و در سال جاری میلادی نیز برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت. بازی Trove شامل ۱۴ کلاس مختلف و محیطی وسیع است که در آن می‌توانید به کرفت کردن انواع و اقسام آیتم‌های مختلف بپردازید.

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به آپدیت Megalithic را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده