// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بازی های بیشتری از Wii U روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند

رجی فیس امی اعلام کرده است که احتمالا در آینده شاهد عرضه شدن تعداد بیشتری از بازی‌های Wii U روی نینتندو سوییچ خواهیم بود.

کنسول نینتندو Wii U را می‌توان یکی از ناامیدکننده‌ترین کنسول‌ها و شکستی بزرگ برای نینتندو دانست. زمانی که فروش ۱۳.۵ میلیون نسخه‌ای این کنسول را با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه‌ای کنسول Wii مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که Wii U در بازار هیچ حرفی برای گفتن نداشته است. از طرفی شروع خوب نینتندو سوییچ سبب شده است تا بازی‌های بیشتر و بهتری را برای این کنسول تازه‌‌وارد شاهد باشیم؛ آن هم در زمانی که کمپانی نینتندو در بازار سرمایه توانسته است عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا رجی فیس امی، مدیر بخش آمریکای نینتندو، در جریان مصاحبه‌ی خود به این نکته اشاره کرده است که کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند همانند بازی Mario Kart 8 Deluxe و بازی Pokken Tournoment DX منتظر بازی‌های بیشتری از خانواده Wii U روی نینتندو سوییچ باشند. این دو بازی ذکر شده، در گذشته به صورت انحصاری برای Wii U عرضه شده بودند؛ ولی نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی‌ها شامل یک سری محتویات جدید‌تر با ظاهری بهتر نسبت به گذشته است.

رجی فیس امی در جریان مصاحبه‌ی خود می‌گوید:

در بخش محتویات نینتندو Wii U، بازی‌هایی هستند که مشتریان قادر به بازی کردن آن‌ها نشده‌اند. پس این قطعا یک فرصت تجاری به حساب می‌آید. از سوی دیگر، یکی از مواردی که در داخل کمپانی در مورد آن صحبت کردیم، این بود که المان‌ها و بخش‌های جدیدی را به بازی‌ها اضافه کنیم تا آن‌ها را تازه و جدید نگه داریم. از این‌رو مشتریان مجبور می‌شوند بازی مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد محتویات جدید بازی‌های نینتندو Wii U برای نینتندو سوییچ گفت:

من فکر می‌کنم بهترین مثال برای این گفته، بازی Pokken Tournament Deluxe باشد که مبارزان بیشتری به آن اضافه شده است یا بازی Mario Kart 8 Deluxe که در آن شاهد یک حالت مبارزه‌ای جدید هستیم. از این‌رو یک ارزیابی به‌وجود می‌آید مبنی بر اینکه بله، ما بازی‌های بزرگی را داریم که شاید به صورت گسترده روی Wii U تجربه نشده باشند و اکنون فرصت‌هایی را برای ما فراهم کرده‌اند؛ ولی در ادامه، چه موردی است که باعث می‌شود خریدار برای تجربه‌ی بازی‌ها متقاعد شود؟

با توجه به صحبت‌های رجی فیس امی، باید در آینده منتظر معرفی شدن بازی‌های بیشتری از خانواده Wii U برای نینتندو سوییچ با شکل و شمایلی جدیدتر باشیم. متاسفانه وی به بازی خاصی اشاره نکرد؛ ولی یکی از بازی‌هایی که مخاطبان انتظار آن را دارند، بازی Super Smash Bros است؛ بازی‌ای که با فروش ۵.۲ میلیون نسخه‌ای خود به یکی از بهترین مجموعه‌های کمپانی نینتندو تبدیل شد و عرضه این بازی روی نینتندو سوییچ با شخصیت‌های بیشتر می‌تواند هواداران این مجموعه را شدیدا خوشحال کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده