نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

همکاری کپکام و نامکو با هدف بهبود تجربه آنلاین بازی ها

پیرو قراردادی بین کپکام و باندای نامکو، این دو شرکت در زمینه بهبود تجربه آنلاین بازی‌ها همکاری خواهند کرد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، دو کمپانی کپکام و باندای نامکو قراردادی امضا کرده‌اند که بر اساس آن، نامکو قرار است به بهود تجربه آنلاین بازی‌های کپکام کمک کند. طبق بیانیه‌ای که این دو شرکت منتشر کرده‌اند، نتیجه همکاری باعث خواهد شد تا کاربران تجربه آنلاین بهتری از بازی‌های کپکام داشته باشند و برای مثال Street Fighter یکی از بازی‌هایی است که بخش آنلاین آن قرار است در نتیجه این همکاری وضعیت بهتری داشته باشد.

طبق اعلام کپکام، این قرارداد نتایج مثبت مختلفی برای این کمپانی در پی خواهد داشت. اولین نتیجه بهبود Matchmaking بازی‌های این شرکت است که همین امر باعث خواهد شد تا کپکام بتواند با سرعت بیش‌تری اقدام به تولید محتوا و بازی‌های ویدیویی کند؛ چرا که دیگر لازم نیست زمان و منابع زیادی را صرف ایجاد یک بخش آنلاین مناسب کند. بنا به گفته کپکام، این همکاری باعث خواهد شد تا آن‌ها به پتنت‌هایی دسترسی داشته باشند و از آن‌ها برای بهبود تجربه بخش آنلاین بازی‌هایی چون سری Street Fighter بهره ببرند.

علاوه بر این، این همکاری ممکن است باعث بهبود تجربه آنلاین بازی‌های فعلی این شرکت از جمله بازی Street Fighter V شود که از زمان انتشار، مشکلات زیادی در بخش آنلاین داشته است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده