نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸

تاریخ شروع پخش سریال The Gifted اعلام شد

شبکه تلویزیونی فاکس تاریخ شروع پخش فصل اول سریال The Gifted را به‌همراه فصل جدید سریال Gotham و Lucifer اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه تلویزیونی فاکس قرن بیستم تاریخ شروع پخش برخی از سریال‌های پاییزی خود از جمله تاریخ شروع پخش اولین فصل سریال استعداد (The Gifted) را تایید و اعلام کرد. پس از سریال Legion (لژیون)، این سریال دومین همکاری مشترک فاکس قرن بیستم با بخش تلویزیونی مارول است. سریال Legion از شبکه FX پخش می‌شود و برای فصل دوم نیز تمدید شده است. پخش هفتگی فصل اول سریال The Gifted از تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۰ مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. علاوه بر این، در این تاریخ پخش فصل سوم سریال Lucifer (لوسیفر) نیز آغاز خواهد شد.

سریال The Gifted داستان دو میوتنت نوجوان را روایت می‌کند که خواهر و برادر هستند. در این سریال، والدین آن‌ها تلاش می‌کنند تا فرزندان خود را نجات بدهند و از محل زندگی خود فرار می‌کنند. در راه فرار از نیروهای دولتی، این خانواده با یک گروه زیرزمینی از میوتنت‌ها آشنا می‌شوند. در این گروه شاهد شخصیت‌هایی چون پولاریس و بلینک نیز هستیم. ناتالی آلین لیند، جیمی چانگ، استیون مویر، امی اکر، پرسی هینس وایت، شان تیل و بلر ردفورد، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Gifted حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کار ساخت این سریال بر عهده مت نیکس است و برایان سینگر نیز کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال را بر عهده داشته است.

Gotham

علاوه بر این، فاکس قرن بیستم تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Gotham (گاتهام) را نیز منتشر کرده است. در فصل چهارم این سریال احتمالا شاهد تبدیل بروس وین به بتمن خواهیم بود. در اواخر فصل گذشته مشاهده کردیم که بروس وین به شکل مخفیانه در حال کمک به مردم است. انتظار می‌رود با توجه به توییت حساب رسمی توییتر این سریال، شخصیت‌هایی منفی چون جوکر حضور پررنگ‌تر و تاثیرگذار‌تری را نسبت به فصل گذشته این سریال داشته باشند. پخش هفتگی فصل چهارم سریال Gotham از تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۷ (۶ مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده