نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تصویر جدید پشت صحنه فیلم Avengers: Infinity War حضور دکتر استرنج را نشان می دهد

اخیرا تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده که در آن حضور دکتر استرنج را نشان می‌دهد.

فیلمبرداری و تولید فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) همچنان ادامه دارد و با توجه به اطلاعات منتشر شده، فیلمبرداری این فیلم تا اواسط ماه جولای امسال (تیر-مرداد) به پایان خواهد رسید. حال اخیرا رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش تونی استارک (آیرون من) تصویری را در توییتر شخصی خود منتشر کرده است. این تصویر پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War را نشان می‌دهد که او به همراه سه بازیگر دیگر مشغول استراحت هستند. از نکات جالب این تصویر می‌توان به حضور بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استرنج و بندیکت ونگ، بازیگر نقش ونگ، اشاره کرد. ظاهر ونگ نسبت به فیلم Doctor Strange کمی متفاوت به نظر می‌رسد، اما ظاهرا تغییرات کمی نیز در لباس شخصیت دکتر استرنج داده شده است. با این حال، هنوز تصویری از لباس کامل دکتر استرنج در این فیلم منتشر نشده، اما طبیعی است که لباس آن کمی متفاوت‌تر از لباس فیلم مستقل آن باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War

در این تصویر مارک روفالو، بازیگر نقش هالک نیز حضور دارد که احتمالا بروس بنر و استارک به ملاقات استرنج رفته‌اند. علاوه بر این، برادران روسو، کارگردانان فیلم Avengers: Infinity War، تصویر جدیدی از این فیلم در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده‌اند که به نظر می‌رسد اتاق کار دکتر استرنج باشد. اتاق کار استرنج کمی به هم ریخته و شلوغ به نظر می‌رسد و احتمالا این اتاق در شهر نیویورک خواهد بود. همچنین در این تصویر شاهد حضور اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Doctor Strange نیز هستیم که در حال صحبت با جو و آنتونی روسو است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War

کوین فایگی، رئیس کمپانی مارول استودیو، اخیرا اعلام کرده است که فیلمبرداری دو قسمت پایانی Avengers دیگر هم‌زمان نخواهد بود و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) پس از پایان فیلمبرداری فیلم Infinity War آغاز خواهد شد. طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 از اواسط ماه جولای امسال (تیر-مرداد) در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز می‌شود. این در حالی است که همزمان با آن بخش پایانی فیلم Avengers: Infinity War در شهر نیویورک فیلمبرداری خواهد شد.

طبق گفته چادویک بوزمن، بازیگر نقش تی‌چالا (پلنگ سیاه)، در فیلم Infinity War هیچ شخصیت جدیدی معرفی نخواهد شد. با این حال، انتظار می‌رود که برای لحظاتی کوتاه شاهد حضور شخصیت کاپیتان مارول با بازی بری لارسون، باشیم هرچند بعید است تا فیلم مستقل این شخصیت شاهد تبدیل آن به یک ابرقهرمان باشیم. همچنین اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف (بلک ویدو) گفته است که در یک صحنه خاص از این فیلم حدود ۳۲ شخصیت را مشاهده خواهیم کرد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده