نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

سریال Better Call Saul برای فصل چهارم تمدید خواهد شد

سازندگان سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) اطمینان دارند که این سریال محبوب برای فصل چهارم تمدید خواهد شد.

ادامه این مطلب اتفاقات پایانی فصل سوم سریال Better Call Saul را برای شما فاش خواهد کرد.

سرانجام هفته گذشته پخش فصل سوم سریال Better Call Saul با یک کلیف‌هنگر بزرگ به پایان رسید. در صحنه پایانی فصل سوم این سریال مشاهده کردیم که چاک مک‌گیل با بازی مایکل مک‌کین، دست از تلاش برای بازگشت به زندگی عادی برداشته و تصمیم به آتش زدن خانه خود می‌گیرد. با این حال، هنوز مشخص نیست که او در این آتیش سوزی کشته شده یا هنوز زنده است. علاوه بر این، در فصل سوم سریال Better Call Saul شاهد سرعت بخشیده شدن به روند تبدیل جیمی مک‌گیل با بازی باب ادنکیرک، به ساول گودمن بودیم. همچنین شاهد شروع همکاری مایک ارمنترات با بازی جاناتان بانکز و گاس فرینگ با بازی جیانکارلو اسپوزیتو، نیز بوده‌ایم. با این حال، طرفداران انتظار داشتن شاهد شخصیت محبوب دیگر سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) از جمله والتر وایت با بازی برایان کرانستون و جسی پینکمن با بازی آرون پال، نیز در فصل سوم این سریال باشیم.

 Better Call Saul

با نزدیک شدن به شروع اتفاقات سریال Breaking Bad انتظار می‌رود شاهد حضور جسی پینکمن و والتر وایت نیز در سریال Better Call Saul باشیم. با این حال، این سریال هنوز برای فصل چهارم تمدید نشده است. حال در جریان مصاحبه با وب‌سایت هالیوود ریپورتر، وینس گیلیگان و پتر گولد، سازندگان این سریال، گفتند که نسبت به تمدید سریال Better Call Saul برای فصل چهارم بسیار خوشبین هستند. شبکه AMC هنوز تصمیم خود را برای تمدید این سریال برای فصل چهارم نگرفته است که این موضوع بیشتر به بخش تلویزیونی سونی که وظیفه ساخت و تولید این سریال را بر عهده دارد باز می‌گردد که دچار تغییرات بسیار گسترده شده است. سازندگان این سریال اطمینان دارند که این سریال تا پیش از شروع ماجراجویی والتر وایت ادامه خواهد داشت. گیلیگان گفت:

صادقانه بگوییم که زک ون آمبورگ و جیمی ارلیچ بخش تلویزیونی سونی را ترک کرده‌اند و این یک راز نیست. بخش تلویزیونی سونی در حال تغییرات است، اما هنوز این کشتی سرپا است و این تنها یک موضوع گذرا خواهد بود. همه چیز به زودی درست خواهد شد. با این حال، این مایه تاسف است که مدتی هست که سونی دچار مشکل شده است، اما همه مشکلات به‌زودی درست خواهد شد. چند نفر از بهترین‌های سونی از کمپانی جدا شده‌اند، اما هنوز افراد بسیار خوبی در سونی وجود دارند که تمام کارهای موجود را انجام می‌دهند. ما اطمینان داریم که فصل‌ چهارم این سریال را نیز خواهیم ساخت و در حال حاضر تنها مساله تدارکات اولیه است و اینکه دقیقا چه زمانی باید کار ساخت آن را شروع کنیم. در گذشته کاملا نگران بودیم، اما امروز ما دیگر نگرانی نداریم ولی در حل حاضر باز هم من کمی نگران هستم. ما قصد داریم رو به جلو حرکت کنیم و فصل چهارم سریال Better Call Saul را بسازیم. تنها سوال موجود این است که چه زمانی فصل چهارم این سریال منتشر خواهد شد.

better call saul

با توجه به صحبت‌های گیلیگان به نظر می‌رسد که او از زمان پخش فصل دوم سریال Better Call Saul دچار اضطراب برای تمدید این سریال بوده و در حال حاضر وضعیت تمدید آن نامشخص باقی مانده است. علاوه بر این، فصل سوم سریال Better Call Saul با کاهش تعداد بیننده نیز همراه بوده است که این موضوع می‌تواند باعث کاهش علاقه شبکه پخش کننده نیز شود. با این حال، انتظار می‌رود که پخش فصل چهارم این سریال با تاخیری نسبتا طولانی مواجه شود. ریا سیهورن، پاتریک فابین، بونی بارتلت، تامارا تیونی، مارک مارگولیس و مایکل ماندو، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Better Call Saul حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده