// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

معرفی شخصیت جدید بسته الحاقی War of the Chosen بازی XCOM 2

استودیو فیرکسیس گیمز با انتشار یک تریلر شخصیت جدید بسته‌الحاقی War of the Chosen متعلق به بازی XCOM 2 را معرفی کرد.

بدون شک یکی از مهم‌ترین رخداد‌های نمایشگاه E3 2017 معرفی بسته‌الحاقی War of the Chosen مربوط به بازی XCOM 2، محصول مشترک استودیو فیرکسیس گیمز و کمپانی تو‌کی گیمز است. حال با استناد به جد‌ید‌ترین اخبار بازی، استودیو مذکور به‌واسطه انتشار یک تریلر شخصیت جدید این بسته‌الحاقی را که از آن به عنوان بزرگ‌ترین بسته‌الحاقی سری XCOM یاد می‌شود، معرفی کرده است.

تریلر بسته‌الحاقی War of the Chosen دسته جدیدی از دشمنان را به نمایش می‌گذارد که Assassin نام دارد. دسته مذکور از شیوه‌های مخفی‌کاری استفاده می‌کند و ترجیح می‌دهد در فواصل نزدیک درگیر شده و دشمنانش را با کاتانا بزرگ و بنفش‌ رنگش از بین ببرد. Assassin این توانایی را دارد که خود را از دید دیگران مخفی کند و با استفاده از آن به سربازان نزدیک شده و آن‌ها را از پا در آورد. همچنین او می‌تواند به واسطه توانایی Harbor Wave یک موج ذهنی به سمت گروهی از سربازان فرستاده و تمامی آن‌ها را گیج کند. تریلر معرفی دسته Assassin در بسته‌الحاقی War of the Chosen را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

طبق اعلام استودیو Firaxis Games بسته‌ الحاقی War of the Chosen قرار است حجم وسیعی از محتوای جدید را در اختیار علاقه‌مندان بازی XCOM 2 قرار بدهد. این بسته‌الحاقی از جایی آغاز می‌شود که جناح‌های مقاومت بیشتر برای مقابله با ADVENT و حذف کامل نیرو‌های فضایی از زمین ایجاد می‌شود. در پاسخ به این اقدام، فضایی‌ها یک نیروی جدید به نام Chosen به‌و‌جود می‌آورند که تنها یک هدف دارد: دستگیری دوباره Commander. بسته‌الحاقی War of the Chosen علاوه بر معرفی کلاس‌های جدید Hero به منظور مقابله با Chosen، دارای دشمنان، ماموریت‌ها، محیط‌های جدید بوده و عمق گیم‌پلی استراتژیک بازی XCOM 2 را افزایش می‌دهد. ویژگی‌های اصلی این بسته‌الحاقی به شرح زیر است:

  • جناح‌ها و کلاس‌های Hero جدید: سه جناح جدید به نام‌های Reapers ، Skirmishers و Templars برای تقویت نیرو‌های مقاومت به‌وجود آمده است که هر یک از آن‌ها توانایی‌های منحصر‌به‌فرد و فلسفه خاص خود در رابطه با نبرد با فضایی‌ها دارند. این جناح‌ها دارای سربازان کلاس Hero قدرتمندی هستند که در ماموریت‌ها به کمک شما آمده و فرصت‌های جدیدی را برای اتخاذ استراتژی مناسب فراهم می‌کنند.
  • Chosen: با حیله‌گرترین دشمنان تاریخ XCOM رو‌به‌رو شوید. هر یک از آن‌ها نقاط قوت و ضعف خاص خود را داشته که در قالب مراحل مختلف معرفی خواهند شد. Chosen قصد دستگیری Commander را دارد و برای رسیدن به این هدف سربازان را می‌رباید، بازجویی می‌کند و حتی می‌کشد. همچنین می‌تواند به سطح استراتژی نفوذ کرده و عملیات‌های جهانی XCOM را بر هم بزند. برای نابودی کامل دشمنان باید دژ‌های Chosen را پیدا کرده و آن‌ها را نابود کنید.
  • نوع جدیدی از فضایی‌ها و تهدید‌های ADVENT: گونه فضایی جدیدی به نام Spectre که می‌تواند نسخه متفاوتی از سربازان XCOM را ایجاد کند، وارد میدان نبرد شده است. برای مقابله با این گونه و دو گونه دیگر یعنی ADVENT Purifier و ADVENT Priest لازم است از تاکتیک‌های جدیدی استفاده کنید.
  • محیط‌ها و ماموریت‌های جدید: ماموریت‌های متنوعی را در محیط جدید اعم از شهر‌های متروکه به واسطه حمله فضایی‌ها، تونل‌های زیر‌زمینی و مناطق بیابانی به انجام برسانید.
  • سطح بهبود یافته استراتژی: ارتباط‌های XCOM با جناح‌ها را مدیریت کنید و با عملیات‌های Chosen مقابله کنید. گروه‌های مقاومت جدیدی را برای پیش بردن استراتژی شخصی خود به کار بگیرید. همچنین می‌توانید به سربازان، دانشمندان و مهندسین فرمان Covert Actions دهید تا در صورت موفقیت در ماموریت مزایای مختلفی دریافت کنید.
  • شخصی‌سازی گسترده‌تر و ارزش بالای تجربه دوباره: سربازان می‌توانند با همتایان‌شان همراه شده و توانایی‌ها و پرک‌های جدید بدست آورند. سیستم SITREP به صورت پویا لایه تاکتیکی اضافه می‌کند که نتیجه آن وجود چالش منحصر‌به‌فرد در هر ماموریت است. گزینه‌های گسترده بخش کمپین باعث می‌شود مدت و سطح دشواری بازی در حالت مورد نظر قرار داشته باشد.
  • Challenge Mode: با اتخاذ استراتژی بی‌نقص چالش‌های مختلف را پشت سر بگذارید تا به صدر جدول جهانی صعود کنید.

بسته‌الحاقی War of the Chosen در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی با قیمتی نا‌معلوم منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده