// یکشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

تاریخ عرضه بازی Mutant Football League مشخص شد

استودیو سرگرمی دیجیتال دریمز تاریخ عرضه بازی Mutant Football League را اعلام کرد.

در ماه بهمن بود که یک کمپین مالی برای بازی Mutant Football League در کیک‌استارتر برگزار شد و قرار بود مبلغ ۶۰ هزار دلار برای بازی جمع‌آوری شود. در ادامه این کمپین توانست در مجموع بیش از ۱۳۸ هزار دلار به دست بیاورد. بازی Mutant Football League یک بازی فوتبال آمریکایی است که در آن بازیکنان در واقع جهش‌یافته‌ها و هیولاها هستند. این مجموعه برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ توسط الکترونیک آرتز روی کنسول سگا جنسیس عرضه شد و توانست به یکی از بهترین بازی‌های آرکید ورزشی تبدیل شود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی سرگرمی دیجیتال دریمز، سازنده بازی Mutant Football League، تاریخ عرضه این بازی را مشخص کرده است. طبق گفته‌های این استودیو بازی در ماه اکتبر امسال (مهر-آبان) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی Mutant Football League هم در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار می‌شود.

بازی Mutant Football League دارای یک بخش تک‌نفره است؛ ولی اگر می‌خواهید لذت واقعی را بچشید، باید با دوستان خود در بخش آنلاین یا محلی به بازی کردن بپردازید. این بازی تا سقف چهار بازیکن را پشتیبانی می‌کند. در بخش تیم و استادیوم‌های بازی نیز، در دنیای Mutant Footbal League محیط‌های متنوعی به عنوان زمین مسابقه تعبیه شده است و ۱۴ تیم مختلف در بازی گنجانده شده که می‌توانید با آن‌ها به بازی کردن بپردازید.

همچنین یک تریلر از این بازی به نمایش درآمده است که در ادامه می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده