نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

عذرخواهی نینتندو از کمبود موجودی نینتندو سوییچ

نینتندو به طور رسمی از علاقمندان خرید کنسول نینتندو سوییچ که هنوز نتوانسته‌اند به دلیل کمبود موجودی، آن را تهیه کنند، عذرخواهی کرد.

از زمان عرضه نینتندو سوییچ، بسیاری علاقمندان از کمبود این کنسول در فروشگاه‌ها شکایت داشتند. اکنون نینتندو به طور رسمی از گیمرهایی که هنوز نتوانسته‌اند این محصول را تهیه کنند، عذرخواهی کرده و اعلام کرده که به زودی موجودی این کنسول را در فروشگاه‌های مختلف افزایش خواهد داد. این خبر را نینتندو در وب‌سایت ژاپنی خود منتشر کرد. نینتندو همچنین اعلام کرد که از زمان عرضه سوییچ در اسفند سال گذشته، این کنسول با کمبود موجودی مواجه شده بود.

در ادامه خبر منتشر شده، اعلام شد که نینتندو به صورت هفتگی بارهای جدیدی از سوییچ را به خرده‌فروشی‌ها ارسال می‌کند. با این حال کمپانی ژاپنی هنوز موفق نشده که پاسخ‌گوی تقاضای علاقمندان باشد و قول داده که تا زمان عرضه بازی Splatoon 2 در ماه آینده، حداقل در ژاپن بتواند کنسول‌های کافی به دست خرده‌فروشان برساند. در بخشی از متن این خبر چنین آمده:

برای فصل پاییز و پس از آن، ما به سختی کار خواهیم کرد تا مطمئن شویم که تا پایان سال، همه علاقمندان بتوانند کنسول‌ خود را تهیه کنند.

رجی فیس امی، رئیس بخش آمریکای نینتندو، در زمان عرضه کنسول سوییچ اعلام کرده بود که نینتندو دو میلیون دستگاه از این کنسول را به سرتاسر دنیا رسانده است. در آن زمان امی خاطرنشان کرده بود که این تعداد با در نظر گرفتن اینکه کنسول در فصل تعطیلات عرضه نمی‌شود، تعداد بسیار بالایی است. 

مدتی بعد خرده‌فروشی گیم استاپ مدعی شد که نینتندو سوییچ شروع فوق‌العاده‌ای را داشته و پیش‌بینی کرد که برای تمام سال ۲۰۱۷، موجودی این کنسول به مشکلی برای نینتندو تبدیل شود. خرده‌فروشی گیم‌استاپ بارها موجودی سوییچ خود را از زمان عرضه تمام کرده است.

نینتندو سوییچ توانست در دو ماه اول عرضه خود در آمریکا، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را از لحاظ فروش پشت سر بگذارد و برای دو ماه به پرفروش‌ترین کنسول آمریکا تبدیل شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده