نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

جدیدترین آپدیت بازی Hitman قفل Denuvo را حذف کرد

جدیدترین آپدیت بازی Hitman توسط استودیو IO Interactive منتشر شده که قفل Denuvo را از بازی حذف کرده است.


در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که آپدیت جدید بازی Hitman که اخیرا توسط IO Interactive منتشر شده است، به طور کامل تکنولوژی محافظتی قفل Denuvo را از بازی حذف کرده است. این تصمیم با توجه به جدایی ماه گذشته این استودیو دانمارکی از کمپانی اسکوئر انیکس قابل پیش بینی بود. پس از جدایی، استودیو IO Interactive حق امتیاز مجموعه هیتمن را حفظ کرد. جدایی استودیو از اسکوئر انیکس هفته گذشته توسط نامه هاکان ابرک، مدیرعامل استودیو که در وب‌سایت IO منتشر شده بود، رسمی شد. ابراک در آن نامه توضیح داده بود که کمپانی با همکاران آینده خود، فرصت‌های جدیدی در اختیار دارد. استودیو IO Interactive ابتدا به عنوان یک استودیو مستقل شروع به کار کرده بود و حالا به ریشه‌های خود بازگشته است. با وجود اینکه به نظر می‌رسد این جدایی دوستانه بوده است، اما حدود ۴۳ میلیون دلار برای اسکوئر انیکس خرج برداشته است؛ چرا که تمامی سود بازی از سال ۲۰۱۶ به بعد متعلق به استودیو IO Interactive خواهد بود.

جدا از تغییرات به وجود آمده در بروزرسانی اخیر، اولین قسمت فصل اول بازی Hitman هم کاملا رایگان شده است. قسمت ICA Facility شامل دو ماموریت داستانی، دو ماموریت escalation، بیش از ۴۰ چالش و ۱۷ اچیومنت می‌شود. همچنین نسخه کامل بازی هم‌اکنون با ۶۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد و کسانی که نسخه رایگان را دانلود کنند، پس از خرید نسخه کامل می‌توانند پیشرفت خود در بازی را انتقال دهند.

از تغییرات جدیدترین آپدیت بازی هیتمن هم می‌توان به برطرف کردن مشکلات ذخیره‌سازی، نمایش راهنماها، رفع مشکلات مربوط به ماموریت The Adrian Eclipse، بومی سازی اچیومنت‌ها، بهبود منوهای بازی و چندین مورد جزئی دیگر اشاره کرد.


منبع Eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده