نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

فیلم‎برداری فیلم Bumblebee کمتر از دو ماه دیگر آغاز می‌شود

طبق صحبت‌های تهیه‌کننده‌ی Transformers (تبدیل‌شوندگان)، فیلم‌برداری فیلم فرعی این مجموعه‌ چیزی نزدیک به دو ماه دیگر شروع می‌شود.

آخرین صحبت‌های لورنزو دی بوناونتورا، تهیه‌کننده‌ی فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه)، حکایت از این موضوع دارند که فیلم‌برداری فیلم فرعی این مجموعه با نام Bumblebee از ماه آگوست (اواسط مرداد یا اوایل شهریور ماه) امسال آغاز می‌شود و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است این فیلم تابستان سال آینده اکران شود و در ادامه در سال ۲۰۱۹ قسمت ششم از مجموعه‌ی Transformers بر روی پرده‌ی سینما رود. قسمت پنجم از مجموعه‌ی Transformers با عنوان Transformers: The Last Knight، چند روز پیش اکران شد و طبق برخی اخبار میزان فروش جهانی فیلم در حد انتظار بوده است و توانسته در صدر گیشه قرار گیرد. پس از خروج مایکل بی از مجموعه‌ی Transformers، حال برای طرفداران این سؤال مطرح شده است که چه کسی قرار است وارث صندلی کارگردانی قسمت ششم این فیلم باشد. مایکل بی کارگردانی تمامی پنج قسمت از مجموعه‌ی Transformers را بر عهده داشته است و چهار قسمت ابتدایی این مجموعه در مجموع چیزی نزدیک به ۳.۷ میلیارد دلار فروش داشته‌اند و انتظار می‌رود این عدد پس از اکران قسمت پنجم این مجموعه بالاتر رفته و به مرز ۴ میلیارد دلار برسد.  

از آنجایی که سازندگان هنوز در حال پی‌ریزی آینده‌‌ی مجموعه‌ی Transformers هستند و قرار است در مورد گستردگی دنیای این مجموعه به جمع‌بندی برسند (با توجه به داستان‌های فرعی زیادی که هر کدام پتانسیل تبدیل شدن به فیلمی جداگانه و دنباله‌دار را دارند، ولی ساخت آن‌ها هنوز تنها در حد صحبت مانده است)، ساخت اسپین‌آف Bumblebee می‌تواند فضای جدید و متفاوتی را پس از فیلم‌های مایکل بی به وجود آورد.

Bumblebee\

سایت اسکرین‌رنت مصاحبه‌ی اختصاصی با لورنزو دی بوناونتورا، تهیه‌کننده‌ی معروف فیلم‌های بلاک‌باستری هالیوودی انجام داده است و وی به آغاز فیلم‌برداری فیلم فرعی Bumblebee اشاره کرده است و پیروی آن تاریخ اکران تقریبی فیلم را هم مشخص کرده است: ‌

کار فیلم‌برداری فیلم Bumblebee را که به نوعی پیش‌درآمدی بر مجموعه‌ی Transformers محسوب می‌شود از ماه آگوست آغاز خواهیم کرد و تابستان سال آینده فیلم فرعی Bumblebee را بر روی پرده‌ی سینما خواهیم دید؛ همچنین امیدواریم فیلم دیگری نیز از مجموعه‌ی Transformers را در پیرو این فیلم و در تابستان سال آینده بر روی پرده ببریم.  

سایت اسکرین‌رنت در مورد اینکه آیا لورنزو دی بوناونتورا و کمپانی سازنده‌ی فیلم تصمیم دارند پس از اکران فیلم فرعی Bumblebee در سال ۲۰۱۸ و نیز قسمت ششم Transformers در سال ۲۰۱۹، هر ساله فیلمی جدید از مجموعه‌ی Transformers را اکران کنند یا خیر سؤال پرسید که البته با پاسخ محافظه‌کارانه‌ای از طرف لورنزو دی بوناونتورا  مواجه شد:    

ببینید، من همیشه منتظر بازخورد تماشاچیان می‌مانم، چون تصمیم‌گیری در چنین مواردی و پیش از دیدن نتیجه‌ی کار و عکس‌العمل تماشاچیان به فیلم، از تکبر ناشی می‌شود. وقتی چنین کاری انجام می‌دهید، عواقب آن را هم خواهید دید. بنابراین پس از اکران هر فیلم منتظر می‌مانیم. در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم‌های زیادی هستیم، ولی باید حمایت تماشاچیان را نیز به همراه داشته باشیم، چون ساخت چنین فیلم‌هایی بسیار هزینه‌بر است.     

البته انتظار می‌رود فیلم Transformers: The Last Knight نسبت به قسمت چهارم این مجموعه، یعنی فیلم Transformers: Age of Extinction (تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض) که در سال ۲۰۱۴ اکران شد و نیز قسمت سوم مجموعه یعنی Transformers: Dark of the Moon (تبدیل‌شوندگان: نیمه تاریک ماه)، میزان فروش کم‌تری در گیشه داشته باشد و شاید صحبت‌های محافظه‌کارانه‌ی لورنزو دی بوناونتورا در این مورد که باید پیش از برنامه‌ریزی برای فیلم‌های آتی، منتظر بازخورد تماشاچیان و میزان فروش فیلم در گیشه باشند، تا حدی منطقی به نظر برسد.

Transformers-The-Last-Knight

فیلم Transformers: The Last Knight این هفته اکران شده است؛ در این فیلم مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو و جان گودمن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم فرعی Bumblebee برای اکران در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ماه ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. اتفاقات این فیلم در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد و تمرکز آن روی رابطه شخصیت بامبل‌بی و یک دختر جوان خواهد بود.

همچنین قسمت ششم فیلم Transformers در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ماه ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده