نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

شایعه: ریبوت فیلم Fantastic Four در دست ساخت است

طبق شایعات منتشر شده، کمپانی فاکس قرن بیستم تصمیم دارد ریبوت جدیدی براساس مجموعه Fantastic Four برای کودکان تولید و منتشر کند.

علاوه بر مجموعه مرد عنکبوتی (Spider-Man) و مردان ایکس (X-Men)، مجموعه چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) دیگر مجموعه محبوب، کلیدی و مهم مارول است که حق ساخت فیلم‌های آن به کمپانی دیگری واگذار شده است. مارول حق ساخت فیلم‌های این مجموعه را به کمپانی فاکس قرن بیستم فروخته و این کمپانی تا به امروز این حق استفاده را حفظ کرده است. این کمپانی تاکنون دو نسخه مختلف از فیلم‌های Fantastic Four را براساس مجموعه کلاسیک آن تولید و منتشر کرده است، اما پس از شکست ریبوت فیلم Fantastic Four در سال ۲۰۱۵، آینده این مجموعه چندان روشن و شفاف نبود و حتی شایعاتی مبنی بر بازگشت آن به مارول شنیده می‌شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه فاکس قرن بیستم در حال ساخت یک ریبوت جدید از این مجموعه است.

طبق خبری که وب‌سایت Bleeding Cool منتشر کرده، کمپانی فاکس قرن بیستم در نظر دارد از گروه کلاسیک مجموعه Fantastic Four فاصله بگیرد و به جای آن روی  فرانکلین و والریا ریچاردز که فرزندان رید ریچاردز و سوزان استورم هستند، تمرکز کند. این منبع همچنین اضافه می‌کند که تینگ و هیومن تورچ همچنان بخشی از گروه چهار شگفت‌انگیز خواهند بود. با این حال، گفته می‌شود که ریبوت جدید فیلم Fantastic Four قرار است یک فیلم برای کودکان باشد. همچنین طبق این شایعه، ست گراهام اسمیت کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است. او بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون سایه‌های سیاه (Dark Shadows) و آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام (Abraham Lincoln: Vampire Hunter) شناخته شده است. 

علاوه بر این، گراهام اسمیت رمان غرور و تعصب و زامبی‌ها (Pride and Prejudice and Zombies) را با کمک جین آستین نوشته است. با این حال، او در ویرایش فیلمنامه فیلم Fantastic Four محصول سال ۲۰۱۵ به شکلی غیر رسمی نقش داشته و بخش‌های کوتاهی از آن را بازنویسی کرده است. همچنین گراهام اسمیت قرار بود کارگردانی فیلم The Flash (فلش) را نیز بر عهده داشته باشد، اما سال گذشته او این پروژه را ترک کرد. تاکنون فاکس قرن بیستم واکنشی نسبت به این خبر نداشته است. اما با توجه به اینکه ریبوت فیلم Fantastic Four به کارگردانی جاش ترانک، فضای تیره و نسبتا جدی داشت و نقدهای بسیار ضعیف و متوسطی را دریافت کرد و در گیشه نیز شکست تجاری خورد، این تغییرات شاید چندان عجیب به نظر نرسد. پس از شکست این فیلم، ساخت دنباله فیلم Fantastic Four لغو شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده