// یکشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Broken Age برای ایکس باکس وان پورت شد

استودیو Double Fine با انتشار تریلری جدید از  بازی Broken Age، آن را برای ایکس‌باکس وان منتشر کرد.

بازی Broken Age، ساخته استودیو دابل فاین (Double Fine)، روند توسعه جالبی را پشت سر گذاشته است. این بازی از طریق کمپین جمع‌آوری بودجه در کیک‌استارتر توسعه خود را از سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز کرد. سازندگان در سال ۲۰۱۴ میلادی بخش اول این بازی یعنی Act 1 را به همراه محتویات آن برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر کردند. در سال ۲۰۱۵ این بازی برای پلتفرم‌های دیگر نظیر پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، کامپیوتر، اندروید، آیفون  و حتی Ouya پورت شد. حال در جدیدترین اخبار بازی پس از گذشت ۵ سال از آغاز کمپین‌ بازی Golden Age، این بازی بلاخره به کنسول ایکس‌ باکس وان راه پیدا کرد.

پورت شدن این بازی برای ایکس‌باکس وان با کمک و پشتیبانی کمپانی BlitWorks امکان پذیر شد. چندی پیش نسخه فیزیکی این بازی برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا نیز عرضه شد. کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند این بازی را با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنند. قیمت یاد شده برای تمامی پلتفرم‌ها و پی‌سی به این صورت است. البته این بازی ۵ دلار برای دستگاه‌های اندروید و آیفون قیمت گذاری شده است.

بخش دوم این بازی یعنی Act 2 یک سال پس از انتشار Act 1‌ در ماه آوریل منتشر شد. سازندگان اعلام کردند که توانستند با درآمد و فروش بخش اول، بودجه توسعه بخش دوم را مهیا کنند. قسمت اول این بازی یعنی Broken Age Act 1 توانست در زومجی نمره ۹ را دریافت کند در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر نسخه ایکس‌باکس وان بازی Broke Age را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده