نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

فیلمبرداری دوباره فیلم Han Solo پیش از انتخاب ران هاوارد برنامه ریزی شده بود

گفته می‌شود لوکاس فیلم حدود ۵ هفته قبل از انتخاب و معرفی ران هاوارد، برای فیلمبرداری دوباره فیلم Han Solo برنامه‌ریزی کرده بود.

هفته گذشته بود که کمپانی لوکاس فیلم با انتشاری خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم مورد انتظار هان سولو (Han Solo) را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است. هنوز دلیل این اتفاق مشخص نشده است؛ اما یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون گفته می‌شود که لوکاس فیلم حدود ۵ هفته قبل از انتخاب هاوارد، برای فیلمبرداری دوباره این فیلم برنامه‌ریزی کرده بود.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، هاوارد به‌تازگی کار خود را روی فیلم فرعی جدید مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) آغاز کرده است؛ اما به نظر می‌رسد که دیزنی برنامه‌های خود را برای ایجاد تغییرات در فیلم Han Solo عملی کرده و به‌زودی شاهد فیلمبرداری دوباره بخش‌هایی از این فیلم خواهیم بود. با این حال، هنوز مشخص نیست که فیلمبرداری Han Solo در چه زمانی به پایان خواهد رسید و همچنین هنوز زمان فیلمبرداری دوباره این فیلم نیز معلوم نیست؛ هرچند ممکن است در طی فیلمبرداری، صحنه‌های مدنظر کمپانی نیز دوباره فیلمبرداری شوند.

Ron Howard

در فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) نیز شاهد فیلمبرداری دوباره گسترده‌ای بودیم. با وجود اختلافی که بین کارگردان‌ و تهیه‌کنندگان وجود داشت، کمپانی توانست صحنه‌های مدنظر خود را دوباره فیلمبرداری کند. با وجود اینکه بخش‌های زیادی از فیلم Han Solo فیلمبرداری شده بود، اما کریستوفر میلر و فیل لرد پس از سه ماه از شروع فیلمبرداری این فیلم از کارگردانی آن کنار گذاشته شدند. همچنین گفته می‌شود لارنس کاسدان که به همراه پسرش کار نوشتن فیلمنامه فیلم Han Solo را بر عهده داشته است، از تغییراتی که لرد و میلر در فیلمنامه این فیلم داده‌اند و او اصلا از آن خبر نداشته، ابراز نارضایتی کرده بود.

این در حالی است که هاوارد در جشنواره کن امسال ابراز علاقه کرده بود که روزی کارگردانی یک فیلم از دنیای جنگ ستارگان را بر عهده بگیرد. او در آن زمان گفت که از طرفداران قدیمی دنیای جنگ ستارگان است و با اشخاص زیادی در این مجموعه دوست است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، مایکل کی ویلیامز، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Han Solo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده