// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

حالت جدیدی به بازی Battleborn اضافه شد

استودیو GearBox حالت رقابتی جدیدی را با نام Supercharge به بازی Battleborn اضافه کرد.

بر طبق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو گیر‌باکس (GearBox) حالت‌ رقابتی جدیدی را به بازی Battleborn اضافه کرد. اکنون این بازی شوتر و کلاس-محور میزبان حالت Supercharge شده است که تیم‌ها را به چالش‌های گوناگون دعوت می‌کند.

Supercharge در واقع ترکیبی از دو حالت Meltdown (که کاربران در آن برای کسب امتیاز باید با همراهی کردن مینیون‌های خود به قسمتی از نقشه دست پیدا کنند) و حالت Capture (که تیم‌ها قسمتی از نقشه را به اشغال درمی‌آورند و کنترل آن را بر عهده می‌گیرند) است. ویژگی خاصی که حالت Supercharge در خود جای داده است این است که این‌بار بازی به شکل سه در مقابل سه برگزار می‌شود و پس از اینکه شما بخشی از نقشه را از آن خود می‌کنید مینیون‌های شما قوی‌تر می‌شوند و این امر می‌تواند روند کسب امتیاز را برای دشمنان دشوار کند.

حالت Supercharge سه نقشه جدید را با نام‌های Ziggurat ،Permafrost و Horizon در خود جای داده است. نقشه‌های جدید صرفا برای مسابقات سه در مقابل سه طراحی شده است و به گفته سازندگان می‌تواند رقابت نزدیکی را بین قهرمان‌ها ایجاد کند. از طرفی چالش‌هایی مخصوص حالت Supercharge در بازی گنجانده شده است که امتیازات ویژه‌ای نظیر اعتبار و XP برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

چندی پیش گیر‌باکس و کمپانی تو‌کی اعلام کردند که بخش چندنفره بازی Battleborn رایگان شده است و به کاربران اجازه می‌دهد به‌رایگان به حالت‌های چندنفره این بازی که شامل Supercharge نیز می‌شود، دست پیدا کنند. تمامی محتویات مانند مراحل و نقشه‌ها در این بازی قابل دسترس است؛ تنها مساله این است که کاربران تمامی قهرمان‌ها را در اختیار نخواهند داشت و این مورد رایگان نخواهد بود. بازی Battleborn هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است.

برای اطلاع از خبر‌های پیشین به صفحه بازی Battleborn در زومجی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده