// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

آپدیت 2.6 بازی موبایل Vainglory منتشر شد

استودیو Super Evil Megacorp آپدیت جدید بازی موبایل Vainglory را که شامل قهرمان و پوسته‌های جدید می‌شود، منتشر کرد.

بر طبق تازه‌ترین اخبار بازی موبایل، استودیو سوپر‌ اویل مگاکورپ (Super Evil Megacorp)، سازنده بازی موبایل Vainglory در سبک Moba، آپدیت جدید این بازی را منتشر کرد. این بروزرسانی که نسخه 2.6 بازی به شمار می‌رود، قهرمان جدیدی را به همراه پوسته‌ها و گزینه‌های ارتباطی جدید، به این بازی اضافه کرده است.

کاربرانی که این بازی را تجربه می‌کنند، پیش‌تر با مشکل کمبود امکانات ارتباطی با هم‌تیمی‌ها در بازی مواجه بوده‌اند. پیش از این، قابلیت‌های ارتباطی فقط شامل پنج گزینه بود که بازیکنان می‌توانستند آن‌ها را روی نقشه اعمال کنند. یکی از این گزینه‌ها «علامت سوال» بود که برخی کاربران به درستی از آن استفاده نمی‌کردند که این امر می‌توانست برای هم‌تیمی‌ها آزاردهنده باشد.

حال، سازندگان با جایگزین کردن تعدادی پیام به‌جای علامت سوال، به کاربران کمک کرده‌اند که منظور خود را در بازی به هم‌تیمی‌ها برسانند. پیام‌های جدید شامل «آیتم‌های دفاعی خریداری کن»، «بیایید نبرد تیمی راه بیندازیم» و غیره می‌شود. پیام‌های جدید در قالب علامت به این بازی اضافه شده است و کاربران نمی‌توانند این پیام‌ها را تغییر دهند. همچنین در بخش خریداری آیتم‌، کاربران می‌توانند به هم‌تیمی خود آیتم‌ برای خرید کردن پیشنهاد کنند.

در کنار ارتقا سیستم ارتباطی بازی، شاهد ورود قهرمان جدید یعنی Grace هم هستیم. قهرمان جدید یک شوالیه افسانه‌ای و به اصطلاح پالادین است که در کنار استفاده از قابلیت بی‌حرکت کردن دشمنان می‌تواند استقامت هم‌تیمی‌های خود را در نبرد‌ها افزایش دهد. این قهرمان در فهرست شخصیت‌های کاپیتان (ساپورت) به این بازی اضافه شده است.

در بخش پوسته‌های جدید شاهد اضافه شدن ظاهرهایی برای قهرمان‌های Skye ،Samuel ،Reim‌ و Koshka هستیم. این بروزسانی بهینه‌سازی‌هایی را نیز به همراه بالانس برای برخی از قهرمان‌ها (نظیر افزایش زمان انتظار برای استفاده مجدد از قابلیت‌های شخصیت Grumpjaw) به این بازی اضافه کرده است.

بازی موبایل Vainglory در زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی این بازی را مطالعه کنید.

در ادامه می‌توانید بازی Vainglory را از لینک‌های زیر به طور رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Vainglory


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده