نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

عبور تعداد کاربران مجموعه Titanfall از مرز ۲۰ میلیون نفر

استودیو ریسپاون ضمن ارائه آماری از تعداد کاربران سری بازی‌های تایتان‌فال، DLC جدیدی برای بازی Titanfall 2 معرفی کرد.

امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون اینترتینمنت اعلام کرد که تعداد کاربران دو بازی Titanfall و Titanfall 2 در مجموع از مرز ۲۰ میلیون نفر عبور کرده است. البته این استودیو اعلام کرد که این رقم به معنی فروش ۲۰ میلیون نسخه از دو بازی نبوده و فقط تا به امروز بیش از ۲۰ میلیون نفر با اکانت متمایز این بازی‌ها را تجربه کرده‌اند. بنا به گفته ریسپاون هنوز افراد زیادی بازی شوتر Titanfall 2 را بازی می‌کنند و این اثر تقریبا بیش از یک میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد.

سازندگان همچنین جدید‌ترین DLC رایگان بازی Titanfall 2 را با نام War Games معرفی کرده‌اند که قرار است در تاریخ ۶ تیر منتشر شود. این بسته قرار است دو نقشه جدید به بازی اضافه کند که یکی از آن‌ها، Livefire خواهد بود. در این نقشه شاهد یک مرکز هواشناسی هستیم که در سطح آن آیتم‌های زیادی برای سنگرگیری وجود دارند. علاوه بر این روی نقشه مکان‌های خوبی نیز برای اسنایپر‌ها وجود دارد تا بتوانند کمین کرده و دشمن را از فاصله دور هدف قرار دهند.

نقشه بعدی بازی هم War Games نام دارد و یک محیط شهری با ساختمان‌های مختلف، مراکز خرید و حتی محیط‌های باز است که باعث خواهد شد شاهد نبرد‌های سنگینی بین خلبان‌ها یا تایتان‌ها باشیم. علاوه بر این دو نقشه، DLC جدید قرار است سومین جایگاه اسلحه را برای خلبان‌ها فعال کرده و حالت Titan Brawl را به لیست حالت‌های همیشگی بازی اضافه کند. اضافه شدن یک حرکت جدید به اسم Shadow Boxing و همچنین حالت Free Agents هم از دیگر ویژگی‌های این DLC است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده