// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

ویدیوی ۱۵ دقیقه ای از بازی Beyond Good and Evil 2 منتشر شد

به تازگی میشل انسل،  ویدیویی ۱۵ دقیقه از گیم‌پلی بازی Beyond Good & Evil 2 منتشر کرده است.

پس از سال‌ها انتظار، بالاخره بازی Beyond Good & Evil 2 در جریان کنفرانس خبری یوبی‌ سافت در نمایشگاه E3 2017 به نمایش درآمد. البته تریلری معرفی بازی یک ویدیو سینمایی بود و ظاهری از گیم‌پلی بازی به نمایش در نیامد.

حال در جریان اخبار بازی منتشر شده، میشل انسل، خالق این مجموعه، ویدیویی ۱۵ دقیقه از بازی Beyond Good & Evil 2 منتشر کرده است که در جریان آن شاهد صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی هستیم. این ویدیو در اصل یک دموی فنی از بازی است تا بازیکنان بیشتر با حال و هوای بازی و قدرت‌ موتور گرافیکی آن آشنا شوند.

از نظر داستانی، وقایع نسخه دوم ادامه‌ی نسخه اول نبوده و درواقع با یک پیش درآمد داستانی روبرو هستیم؛ جایی که به سال‌ها قبل از تولد جید در سیستم عظیم خورشیدی ملقب به سیستم ۳ می‌رویم. در جریان این ویدیو شاهد نمایشی از سفینه فضایی و شخصیت بازی نیز خواهیم بود و از طرفی میشل انسل در جریان صحبت‌های خود به جاه‌طلبانه بودن مکانیزم‌های موجود در گیم‌پلی بازی اشاره می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیو فنی مربوط به بازی Beyond Good & Evil 2 را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

متاسفانه تاریخ عرضه و پلتفرم‌های این بازی مشخص نشده‌اند و کمپانی یوبیسافت برنامه Space Monkey را معرفی کرده است که در جریان آن بازیکنان درآینده می‌توانند به نسخه‌ی بتای بازی دسترسی داشته باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده