نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Project Cars 2 روی Xbox One X در رزولوشن 4K واقعی اجرا می‌شود

سازندگان بازی Project Cars 2 اعلام کردند که این بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس با رزولوشن 4K واقعی و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

Project Cars 2 بازی جدید استودیو اسلایتلی مد است که در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان این اثر اطلاعاتی در مورد جزییات فنی نسخه‌های کنسولی بازی ارائه کرده‌اند. طبق گفته استفن ولجوئن، رییس استودیو اسلایتلی مد، این بازی روی کنسول ایکس باکس وان ایکس در رزولوشن 4K واقعی و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

ویلجوئن در حالی جزییات دقیقی از عملکرد فنی بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس ارائه کرد که گفت هنوز نمی‌توان در مورد عملکرد بازی روی کنسول میان‌نسلی سونی یعنی پلی استیشن 4 پرو اظهار نظر کرد. این بازی نسخه جدید بازی ماشین سواری Project Cars است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود و قرار است شامل تعداد زیادی ماشین و مسیر باشد. سازندگان وعده حضور ماشین‌های لایسنس‌شده از برند‌های معتبر دنیا را در بازی داده‌اند و همچنین در این اثر شاهد سیستمی به اسم LiveTrack 3 خواهیم بود که به لطف آن، مسابقات حالت پویاتری خواهند داشت و برای مثال ماشین‌ها یا خود مسیر به مرور زمان کثیف می‌شوند.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده