بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

نمایشگاه E3 2017 چندی پیش به پایان رسید و در این مقاله ۱۵ بازی برتر این رویداد از دید زومجی را معرفی خواهیم کرد.

نمایشگاه E3 را می‌توان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد مرتبط با بازی‌های ویدیویی دانست که هر سال کمپانی‌های مطرح آخرین دستاورد‌های خود را در آن با گیمر‌ها به اشتراک می‌گذارند. نمایشگاه امسال هم چندی پیش برگزار شد و شرکت‌هایی چون سونی، مایکروسافت، بتسدا، نینتندو و حتی دیوالور دیجیتال کنفرانس اختصاصی خود را در آن برگزار کردند و الکترونیک آرتز نیز مانند سال گذشته، رویداد اختصاصی EA Play 2017 را پیش از آغاز رسمی نمایشگاه برگزار کرد.

در جریان این کنفرانس‌ها و همچنین در طول روز‌های برگزاری نمایشگاه، بازی‌های جدید زیادی معرفی شده یا نمایش‌های جدید و جذابی از بازی‌های قبلا معرفی‌شده ارائه شد. در این مطلب تصمیم گرفتیم تا ۱۵ بازی برتر این نمایشگاه را که نمایش‌های جذابی داشتند، انتخاب و معرفی کنیم. البته پیش از اینکه سراغ بازی‌ها برویم، باید به این موضوع اشاره کنیم که این لیست فاقد رتبه‌بندی بوده و بازی‌ها بر اساس حروف الفبا مرتب شده‌اند.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۱- Anthem

پیش از برگزاری نمایشگاه E3 2017، یکی از بازی‌هایی که خیلی‌ها منتظر رونمایی از آن بودند ساخته جدید استودیو بایوور بود. این استودیو بازی‌های درخشان زیادی از جمله سری مس افکت و Dragon Age را در کارنامه دارد و البته آخرین ساخته آن‌ها یعنی Mass Effect: Andromeda، آنطور که باید و شاید نتوانست رضایت طرفداران را جلب کند. با اینکه شاید برخی از طرفداران بایوور دوست داشتند تا این استودیو در E3 2017 نسخه جدید سری Dragon Age را معرفی کند، اما این استودیو تصمیم گرفت تا سراغ یک IP کاملا جدید برود. نام این بازی Anthem است که اولین بار تیزری از آن در جریان EA Play 2017 نمایش داده شد و در جریان کنفرانس مایکروسافت هم شاهد یک ویدیو جذاب و هیجان‌انگیز از گیم‌پلی بازی بودیم. Anthem یک بازی علمی/تخیلی است که با موتور فراست‌بایت ساخته می‌شود و برای پلی‌استیشن 4، پی‌سی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در این بازی همکاری نقش بسیار پررنگی دارد و تا چهار گیمر به طور همزمان می‌توانند مراحل بازی را با هم تجربه کنند.

در Anthem گیمر در نقش اعضای گروهی از انسان‌ها با نام Freelancer قرار می‌گیرد و به لباس‌هایی دسترسی خواهد داشت که می‌توان آن‌ها را بسته به سبک مبارزه‌ای، شخصی‌سازی کرد. در ویدیو گیم‌پلی بازی شاهد مبارزه با انواع و اقسام دشمن‌ها در محیط‌های وسیع و زیبا بودیم و همچنین مواردی مانند آب و هوای پویا نیز در ویدیو بازی دیده می‌شدند. Anthem در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و با نمایشی که داشت، توانست به یک بازی موردانتظار تبدیل شود.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۲- Assassin's Creed Origins

در اینکه سری اساسینز کرید کمپانی یوبی‌سافت یکی از محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین IP‌های تاریخ است شکی نیست. نسخه‌های اولیه این بازی آنقدر جذاب و سرگرم‌کننده بودند که به راحتی هر طرفدار بازی‌های اکشن و ماجراجویی را عاشق خود می‌کردند. با این حال نبود ایده‌های نو در بازی و صرفا تغییر بازه‌های زمانی، باعث شده بود تا این سری در نسخه‌های آخر کمی خسته‌کننده شود و به همین دلیل هم یوبی‌سافت تصمیم گرفت تا در نهایت بی‌خیال انتشار سالیانه آن شده و یک سال به بازی استراحت بدهد. کمپانی فرانسوی پیش از آغاز نمایشگاه نسخه جدید این سری را رسما تایید کرد و در جریان کنفرانس مایکروسافت بالاخره شاهد رونمایی رسمی از بازی با نام Assassin's Creed Origin‌ بودیم.

بازی Assassin's Creed Origin‌ همان‌طور که پیش از نمایشگاه هم شایعه شده بود در مصر جریان دارد و در آن کنترل شخصیتی به اسم Ba Yek را برعهده خواهیم داشت. یکی از اساسی‌ترین تغییرات بازی، اضافه شدن المان‌های نقش‌آفرینی به آن است و حتی مانند بازی‌های مطرح این سبک، شاهد درخت مهارت‌ها نیز خواهیم بود. علاوه بر این محیط‌های بازی شدیدا یادآور نسخه نخست این مجموعه هستند و شاید انتخاب نام «ریشه‌ها» برای این بازی هم به همین دلیل باشد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا Assassin's Creed Origin‌ می‌تواند این سری محبوب را به ریشه‌های دوست‌داشتنی‌اش برگرداند یا خیر.

Assassin's Creed Origin‌ در تاریخ ۵ آبان‌ماه ۱۳۹۶ (۲۷ اکتبر ۲۰۱۷) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۳- Beyond Good and Evil 2

یوبی‌سافت در E3 2017 کنفرانس بسیار خوبی برگزار کرد و ضمن ارائه نمایش‌های جذاب از بازی‌هایش، چند بازی جدید نیز رونمایی کرد. درست است که بازی‌هایی چون Skull & Bones جذابیت خاص خود را خواهند داشت، اما شاید بتوان جذاب‌ترین رونمایی در کنفرانس یوبی‌سافت را مربوط به بازی Beyond Good and Evil 2 دانست. جایی که میشل انسل با چهره‌ای بغض‌کرده در محل کنفرانس حاضر شد و پس از گذشت ۱۵ سال از انتشار نسخه اول، این دنباله را معرفی کرد. البته نسخه دوم Beyond Good and Evil از حیث داستانی حالت یک پیش درآمد را داشته و وقایع آن پیش از تولد جید، شخصیت اصلی نسخه اول، روایت می‌شوند.

در این بازی شاهد جهان بزرگی خواهیم بود و بازی دارای بخش‌های تک‌نفره و چندنفره است. علاوه بر این سازندگان بازی را به GTA فضایی تشبیه کرده‌اند که آزادی‌عمل زیادی به گیمر می‌دهد. همچنین در این بازی قادر خواهید بود شخصیت خودتان را بسازید و با اینکه در ابتدای بازی تجهیزات و قدرت خاصی ندارید، به مرور زمان قوی‌تر خواهید شد. انسل اعلام کرده که پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا آن‌ها بتوانند بازی را دقیقا به همان شکلی که واقعا می‌خواهند بسازند. به هر حال نسخه اول این سری برای خیلی از گیمر‌ها بازی خاطره‌انگیزی به حساب می‌آید و حال نسخه دوم آمده تا بتواند تجربه‌ای حتی لذت‌بخش‌تر از قسمت قبلی ارائه کند.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۴- Call of Duty: WWII

زمانی بازی‌های شوتر اول‌شخص که با مجوریت جنگ جهانی دوم عرضه می‌شدند، محبوبیت فوق‌العاده‌ای داشتند. با این حال این ایده پس از مدتی تکراری شد و از این رو سری بازی‌هایی چون Call of Duty یا Battlefield سراغ نبرد‌های مدرن و حتی آینده رفتند. البته ایده یک بازی شوتر در آینده در مورد سری Call of Duty خیلی جواب نداد و طرفداران استقبال چندانی از این بازی‌ها نداشتند. پس از اینکه سال گذشته الکترونیک آرتز با بتلفیلد 1 سراغ نبرد‌های جنگ جهانی اول رفت، مشخص شد که زمان بازگشت بازی‌های جنگ جهانی‌محور رسیده و اکتیویژن هم با درک درست این موضوع، تصمیم گرفت در نسخه جدید سری Call of Duty دوباره سراغ جنگ جهانی دوم برود تا شاید بتواند بازی‌ای ارائه کند که قرار است دوباره طرفداران قدیمی این سری را ساعت‌ها و روز‌ها سرگرم کند.

Call of Duty: WWII چندی پیش از نمایشگاه E3 2017 معرفی و حتی تریلری از آن منتشر شده بود. با این حال در جریان کنفرانس سونی بود که یک ویدیو جدید از گیم‌پلی این بازی نمایش داده شد و توانستیم نگاهی به بخش چندنفره بازی نیز داشته باشیم. موضوعی که از ویدیو بازی مشخص است و باعث شد که این بازی را در لیست بهترین‌های E3 2017 قرار دهیم، این است که بازی Call of Duty: WWII شدیدا یادآور نسخه‌های بسیار موفق این سری از جمله Call of Duty 2 است. فضا و اتمسفر بازی و گیم‌پلی آن که در ویدیو بسیار جذاب به نظر می‌رسید، می‌توانند همان حلقه گم‌شده نسخه‌های اخیر این مجموعه باشند و دوباره سری کال آف دیوتی را به روز‌های اوج خود برگردانند.

بازی Call of Duty: WW2 در تاریخ سوم نوامبر (۱۲ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۵- Detroit Become Human

دیوید کیج از آن دست بازیسازانی نیست که هر ساله بازی جدیدی روانه بازار کند اما تمامی بازی‌های وی از Farenheit گرفته تا Heavy Rain، آثار تاثیرگذار و خلاقانه‌ای به حساب می‌آیند. تمرکز اصلی بازی‌های وی نه ارائه یک گیم‌پلی جدید که روایت داستانی عمیق و غنی است که معمولا هم انتخاب‌های گیمر تاثیر بسیار زیادی در آن دارند و نتیجه و سرانجام داستان را تعیین می‌کنند. بازی جدید این بازیساز بزرگ اولین بار در هفته بازی‌های پاریس ۲۰۱۵ با نام Detroit Become Human معرفی شد و در جریان نمایشگاه E3 2017، شاهد ارائه نمایش جدید و جذابی از گیم‌پلی بازی بودیم.

بازی Detroit Become Human در شهر دیترویت و در آینده جریان خواهد داشت. در دنیای این بازی انسان‌ها و اندروید‌ها در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند تا اینکه مشکلاتی آرامش جامعه را به هم می‌زند. گیمر در این بازی در نقش شخصیت‌های مختلفی بازی خواهد کرد و سازندگان تاکید زیادی کرده‌اند که انتخاب‌ها، تاثیر به مراتب بیش‌تری در مقایسه با ساخته‌های پیشین دیوید کیج و استودیو کوانتیک دریم روی بازی خواهند داشت. سازندگان حتی اعلام کرده‌اند که هر گیمر در این بازی «داستان خودش» را روایت و خلق می‌کند و بسته به آن، شاهد پایان‌های متعددی در بازی خواهیم بود. با اینکه سونی می‌توانست با اعلام تاریخ انتشار دقیق بازی نمایش بازی را جذاب‌تر هم کند، اما همین ویدیو گیم‌پلی هم کافی بود تا انتظار برای تجربه این بازی بیش از پیش سخت‌تر شود.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۶- Forza Motorsport 7

مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده بود که در سال ۲۰۱۷ نباید انتظار نسخه جدید سری بازی‌هایی چون Gears of War یا Halo را داشته باشیم و از این رو غیبت این بازی‌ها در کنفرانس E3 2017 این شرکت کاملا منطقی بود. با این حال مایکروسافت خیلی هم از حیث بازی انحصاری دست خالی به نمایشگاه نیامد و بازی Forza Motorsport 7 به خوبی جور غیبت دیگر بازی‌های انحصاری این شرکت را کشید. جدا از اینکه مایکروسافت با رونمایی از یک ماشین پورشه واقعی هیجان خاصی به کنفرانسش داد، نمایش خود بازی نیز بسیار جذاب و زیبا بود و به خوبی قدرت کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در ارائه جزییات گرافیکی زیبا را به رخ کشید.

Forza Motorsport 7 قرار است در تاریخ ۱۱ مهر برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر شود و استودیو ترن 10 وعده داده تا در این بازی یک تجربه شبیه‌ساز عالی و غنی ارائه دهد. گرافیک کاملا طبیعی و زیبا در کنار ویژگی‌هایی چون آب و هوای پویا و همچنین تنوع بسیار بالایی از ماشین‌هایی که همگی به صورت لایسنس‌شده در بازی گنجانده شده‌اند، ویژگی‌هایی هستند که باعث خواهند شد طرفداران بازی‌های ریسینگ بتوانند یک اثر عالی را تجربه کنند. در این بازی شاهد ۷۰۰ ماشین مختلف خواهیم بود و گیمر‌ها می‌توانند در ۳۰ منطقه متفاوت با یکدیگر مسابقه بدهند.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۷- God of War

God of War به انتخاب شما کاربران عزیز زومجی بهترین بازی نمایشگاه E3 2017 بود و دلیل این موضوع را می‌توان ویدیو هیجان‌انگیز از بازی دانست که در کنفرانس سونی نمایش داده شد. بازی God of War یکی از سورپرایز‌های سونی در نمایشگاه E3 2016 بود و با اینکه امسال انتظار اعلام تاریخ انتشار بازی را داشتیم و سونی چنین کاری نکرد، اما هنوز هم شاهد نمایش هیجان‌انگیزی از بازی بودیم. تریلر زیبای بازی از جایی آغاز شد که کریتوس و پسرش سوار بر یک قایق بودند و پس از آن شاهد صحنه‌های اکشن و کشت و کشتارهای کریتوس بودیم. علاوه بر این جزییات بالای محیط بازی نیز در این تریلر کاملا به چشم می‌آید. همچنین این ویدیو شاهد یک سری رمز و راز مخفی نیز بود که زومجی در قالب مقاله‌ای به طور دقیق آن‌ها را بررسی خواهد کرد.

تریلر در نهایت به روبرو شده کریتوس و فرزندش با یک مار عظیم‌جثه به پایان رسید که در ابتدا خیلی‌ها تصور کردیم شاید وی یکی از دشمنانی باشد که باید در بازی به سراغش برویم اما مکالمه وی با کریتوس و فرزندش و همچنین توضیحات سازندگان پس از کنفرانس، مشخص کرد که این موجود یک دشمن نبوده و در اصل دوستی نیازمند کمک است! درست است که ویدیو جدید God of War سوال‌های مختلفی برای علاقه‌مندان ایجاد کرد، اما در کل نمایش بازی در E3 2017 عالی بود و انتظار برای تجربه آن را به مراتب سخت‌تر کرد.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۸- Metro Exodus

شاید این نظر شخصی خود من باشد اما سری بازی‌های مترو، از جمله آثاری هستند که توانسته‌اند اتمسفر و حس و حال یک دنیای آخرالزمانی را به بهترین شکل ممکن ارائه کنند. به همین دلیل هم وقتی نمایش نسخه جدید این بازی در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، خیلی زود می‌شد فهمید که این ویدیو مربوط به نسخه بعدی سری مترو است. چرا که اتمسفر سنگین و حس و حال خاص این ویدیو شبیه به هیچ‌چیز دیگری نبود. به هر حال در پایان تریلر مشخص شد که نام این بازی Metro Exodus است. نسخه جدید مترو برای ایکس‌باکس وان، ویندوز و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و ویژگی‌های جذاب و جدیدی در مقایسه با نسخه‌های پیشین دارد. برای مثال داستان بازی در طول یک سال روایت می‌شود و همین امر باعث خواهد شد تا با پیشروی در داستان، شاهد تغییراتی در محیط و حتی فصل‌ها باشیم.

علاوه بر این، نسخه جدید مترو ویژگی‌های سند باکس و جهان‌باز نیز خواهد داشت و با اینکه سازندگان روی روایت داستانی غنی تاکید کرده‌اند، اما در کنار آن آزادی‌عمل بیش‌تری نیز در مقایسه با نسخه‌های قبلی به گیمر داده خواهد شد. به هر حال در صورتی که شما هم عاشق بازی‌های آخرالزمانی هستید که اتمسفر گیرایی دارند، از نمایش نسخه جدید بازی مترو لذت برده‌اید.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۹- Shadow of the Colossus

فومیتو اوئدا با اینکه شاید زمان خیلی زیادی را صرف ساخت هریک از بازی‌هایش کند، اما در نهایت اثری ارائه می‌دهد که نه تنها یک بازی خوب است، بلکه از حیث هنری هم فوق‌العاده زیبا است. بازی Shadow of the Colossus یکی از بهترین بازی‌های این بازیساز و یکی از بهترین بازی‌های کنسول پلی‌استیشن 2 بود که در آن در نقش پسری برای نجات جان یک دختر جوان، باید به نبرد با دشمنانی بی‌نهایت عظیم‌الجثه می‌رفتیم. این بازی در زمان خودش علاوه بر داشتن گیم‌پلی‌ای غنی، از حیث بصری و صوتی نیز تجربه‌ای بی‌نظیر به حساب می‌آمد به طوریکه هنوز هم می‌توان به موسیقی‌های متن فوق‌العاده این بازی گوش داد و از آن‌ها لذت برد.

درست است که انتشار خبری مبنی بر ثبت نشان تجاری Shadow of the Colossus توسط سونی پیش از کنفرانس این شرکت انتشار این بازی برای پلی‌استیشن 4 را فاش کرده بود، اما هنوز هم معرفی رسمی بازی یکی از بهترین اخباری بود که در E3 امسال شنیدیم. مخصوصا که پس از کنفرانس شوهی یوشیدا اعلام کرد که نسخه پلی‌استیشن 4، یک ریمستر ساده نبوده و در اصل یک بازسازی کامل از این بازی به یادماندنی است که تمامی بخش‌ها و اجزای آن، کاملا از نو و از ابتدا طراحی شده‌اند. این ساخته فومیتو اوئدا قطعا به لطف قدرت کنسول پلی‌استیشن 4 و تکنولوژی‌های امروزی روی کنسول نسل هشت سونی به مراتب زیباتر از قبل هم خواهد بود. البته برای تجربه این بازی باید تا سال ۲۰۱۸ منتظر ماند.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۱۰- Spider-Man

در جریان نمایشگاه E3 2016 بود که استودیو اینسومنیاک گیمز و مارول از یک بازی مرد عنکبوتی مخصوص کنسول پلی‌استیشن 4 رونمایی کردند و پس از آن بازی در یک سکوت خبری خاص فرو رفت. با این حال در جریان نمایشگاه امسال، شاهد ویدیویی کامل از گیم‌پلی بازی بودیم که حسن ختام مراسم سونی هم به حساب می‌آمد. در این ویدیو با شخصیت مرد عنکبوتی همراه می‌شویم که به لطف توانایی‌های منحصر‌به‌فردش بر فراز شهر حرکت می‌کند و پس از آن شاهد مبارزه وی با دشمنانش هستیم. مبارزه‌هایی که مرد عنکبوتی در آن‌ها قادر خواهد بود علاوه بر بهره بردن از فنون رزمی، از گجت‌ها و حتی برخی اشیای محیطی نیز استفاده کند.

یکی از ویژگی‌های بازی که کاملا در تریلر آن مشهود بود، گرافیک بالا و جزییات زیاد جهانی است که بازی در آن جریان دارد. البته سازندگان اعلام کردند که این تریلر مربوط به نسخه پلی‌استیشن 4 پرو بازی بود و شاید نسخه نهایی روی کنسول پلی‌استیشن 4 معمولی از حیث بصری کمی در سطح پایین‌تر باشد. اما در کل مشخص است که استودیو اینسومنیاک گیمز تلاش زیادی کرده تا یک بازی خوب با محوریت شخصیت مرد عنکبوتی بسازد؛ بازی‌ای که برای تجربه آن باید تا سال ۲۰۱۸ صبر کنیم.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۱۱- Star Wars Battlefront 2

الکترونیک آرتز بخش اعظمی از کنفرانس E3 2017 را به بازی Star Wars Battlefront 2 اختصاص داده بود. بازی‌ای که توسط استودیو دایس ساخته می‌شود و در تاریخ ۲۶ آبان عرضه خواهد شد. الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس خود ضمن نمایش ویدیویی سینمایی از بازی، ویدیویی هم از گیم‌پلی بخش چندنفره آن را به نمایش گذاشت که به صورت زنده توسط گیمر‌ها بازی می‌شد. چیزی که در این ویدیو بیش از همه به چشم می‌آمد، نبرد‌های شلوغ و سریع بازی و همچنین طراحی زیبای محیط‌های آن بود. ویدیو گیم‌پلی این بازی به قدری مورد استقبال گیمر‌ها قرار گرفت که در بین ویدیو‌های E3 2017 در سایت یوتیوب هم در جایگاه نخست قرار گرفت.

اما بخش چندنفره زیبا، تنها ویژگی مثبت بازی Star Wars Battlefront 2 نبوده و EA برخلاف نسخه قبلی، برای این بازی یک بخش داستانی هم تدارک دیده است. همین امر باعث شده تا افرادی که به نبود چنین بخشی در نسخه قبلی اعتراض داشتند، حال دوباره جذب این بازی شوند. به هر حال Star Wars Battlefront 2 یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های امسال است که لازم هم نیست زمان خیلی زیادی را برای تجربه آن صبر کنیم. همچنین مشخص است که EA اهمیت زیادی برای این بازی قائل بوده و از این رو تصمیم گرفته تا محتویات آینده و قابل دانلود بازی را هم به صورت رایگان منتشر کند و از آن مهم‌تر، این بازی آنقدر مهم است که EA تصمیم گرفت تا در مراسم EA Play 2017 از دیگر بازی‌های جنگ ستارگانی که توسط استودیو‌های ویسرال و ریسپاون ساخته می‌شوند رونمایی نکند تا به گفته امی هنینگ، امسال برای طرفداران جنگ ستارگان سال Star Wars Battlefront 2 باشد.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۱۲-Super Mario Odyssey

سری بازی‌های سوپر ماریو بدون شک جزو بهترین بازی‌های تاریخ هستند که کم‌تر نسخه ضعیفی یا حتی معمولی‌ای در بین آن‌ها دیده می‌شود و اکثر نسخه‌های این سری، بازی‌های بزرگ و موفقی شده‌اند. سری ماریو همچنین پای ثابت کنسول‌های نینتندو است و یکی از بازی‌هایی است که کمپانی ژاپنی حساب ویژه‌ای روی آن باز می‌کند. حال که مدتی از عرضه کنسول نینتندو سوییچ گذشته، طرفداران چشم‌انتظار عرضه جدید‌ترین نسخه از سری سوپر ماریو با نام Super Mario Odyssey روی آن هستند.

بازی Super Mario Odyssey از مدت‌ها پیش برای سوییچ تایید شده و البته تا پیش از نمایشگاه E3 2017، تاریخ انتشار مشخصی نداشت. با این حال نینتندو در جریان رویداد از پیش ضبط‌شده خود ضمن انتشار تریلری از این بازی، اعلام کرد که Super Mario Odyssey در تاریخ ۵ آبان منتشر شود. این شرکت همچنین وجود ویژگی چندنفره را در بازی تایید کرد. Super Mario Odyssey یک بازی پلتفرمر سه بعدی است که مراحل آن در محیط‌های متنوعی جریان دارند و در کل شاهد بازی بزرگی خواهیم بود. از طرفی دیگر در این بازی کلاه ماریو هم شخصیت مستقلی دارد و باید از آن در حل معما‌های بازی استفاده کنید. Super Mario Odyssey تریلر جذابی در نمایش کوتاه ولی پربار نینتندو داشت و حتی حضور یک دایناسور هم بازی تایید شد (!) تا طرفداران این لوله‌کش معروف چشم‌انتظار عرضه بازی روی کنسول‌هایشان باشند.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۱۳- The Crew 2

نسخه اول بازی The Crew، با اینکه ایده‌های جذابی داشت اما هرگز نتوانست به یک بازی ماشین‌سواری موفق تبدیل شود که قادر است گیمر‌ها را برای طولانی‌مدت سرگرم کند. بازی مشکلاتی در زمینه فیزیک رانندگی داشت که باعث شدند حتی جهان وسیع آن هم خیلی به چشم نیاید. به همین دلیل وقتی یوبی‌سافت نسخه دوم این بازی را پیش از نمایشگاه E3 2017 تایید کرد، خیلی امید چندانی به آن نداشتیم و حتی این تصمیم را، آن هم در سالی که نسخه‌های جدید بازی‌های Need for Speed، Gran Turismo و Forza عرضه خواهند شد، یک اشتباه بزرگ می‌دانستیم.

با این حال نمایش بازی The Crew 2 نه تنها نظرمان را در مورد بازی عوض کرد، بلکه باعث شد تا در بین بازی‌های ریسینگ بزرگ سال گوشه چشمی هم به جدید‌ترین ساخته یوبی‌سافت داشته باشیم. جذاب‌ترین ویژگی این بازی که قرار است اوایل ۲۰۱۸ منتشر شود، اضافه شدن قایق‌های تندرو و همچنین هواپیما به بازی است که مسابقات را وارد حال و هوای جدیدی کرده و بازی را صرفا از یک اثر ماشین سواری دور می‌کنند. علاوه بر این در این بازی حتی شاهد رقابت‌های ترکیبی نیز خواهیم بود و برای مثال ممکن است شما یک مسابقه را در قایق آغاز کرده، در هواپیما ادامه داده و در نهایت در ماشین به پایان برسانید! نسخه اول Crew در هر زمینه‌ای هم که مشکل داشت، در زمینه داشتن دنیایی بزرگ و پرجزییات عالی بود و حال نسخه دوم قرار است دنیایی به مراتب پرجزییات‌تر و زیباتر نیز داشته باشد. شاید در نهایت بازی The Crew 2 هم نتواند به اثری عالی تبدیل شود، اما نمایش این بازی در E3 2017 همان چیزی بود که یک طرفدار بازی‌های مسابقه‌ای انتظارش را داشت و به همین دلیل هم این بازی در لیست بهترین‌های ما حضور دارد.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۱۴- The Evil Within 2

از مدت‌ها پیش از نمایشگاه E3 2017، شایعه معرفی بازی جدید شینجی میکامی یعنی The Evil Within 2 در جریان کنفرانس بتسدا به گوش می‌رسید و در نهایت هم این اتفاق رخ داد و این بازی به صورت رسمی معرفی شد. با اینکه هنوز اطلاعات خیلی زیادی از بازی ارائه نشده، اما تریلری که در جریان کنفرانس بتسدا پخش شد یکی از عجیب‌ترین و البته بهترین نمایش‌های نمایشگاه امسال به حساب می‌آید.

بازی The Evil Within 2 سه سال پس از نسخه اول روایت می‌شود و دوباره همراه با شخصیت سباستین وارد یک ماجراجویی عجیب خواهیم شد. داستان بازی از این قرار است که لیلی، دختر سباستین، در اثر یک حادثه آتش‌سوزی کشته می‌شود و سپس سباستین وارد جهانی به اسم Union می‌شود تا دخترش را از دست شیطان نجات دهد. طبق گفته میکامی، سازندگان تلاش زیادی برای خلق داستانی عمیق و غنی در بازی کرده‌اند. از طرف دیگر در نسخه دوم بازی شاهد محیط‌های نسبتا بزرگ‌تری خواهیم بود که با اکتشاف آن‌ها، می‌توان موارد باارزشی به دست آورد. خوشبختانه قرار نیست زمان زیادی را برای تجربه این بازی منتظر بمانیم و بازی در تاریخ ۱۱ مهر منتشر خواهد شد.

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۱۵- Wolfenstein 2 The New Colossus

سری بازی‌های ولفنشتاین از آن دست آثاری هستند که یک اکشن سرراست ولی سراسر هیجان را به مخاطب ارائه می‌دهند که در آن می‌توان با انواع و اقسام سلاح‌ها، کشت و کشتار وسیعی راه انداخت و حسابی حس هیجان و خشونت را ارضا کرد! به همین دلیل هم معرفی نسخه جدید این بازی با نام Wolfenstein 2 The New Colossus یکی از هیجان‌انگیزترین خبر‌های نمایشگاه و یکی از بهترین بخش‌های کنفرانس بتسدا به حساب می‌آمد.

این بازی دنباله مستقیم Wolfenstein: The New Order است و با اینکه در پایان آن بازی BJ Blazkowicz موفق شد آسیب زیادی به نازی‌ها وارد کند، ولی این برای نابودی آن‌ها کافی نبوده و حال نازی‌ها قدرتمند‌تر از قبل برگشته و حتی آمریکا را تصرف کرده‌اند. حال وظیفه شما در نقش BJ Blazkowicz است که به سرزمین مادری برگشته، گروه مقاومت تشکیل داده و نازی‌ها را از بین ببرید. بازی در سال ۱۹۶۱ و در مناطقی چون نیو اورلینز، منهتن و رُزول جریان خواهد داشت.

منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده