نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تریلر فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle به زودی منتشر خواهد شد

طبق اطلاعاتی که کمپانی سونی از اولین تریلر فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle ثبت کرده است،‌ این تریلر به زودی منتشر خواهد شد.

فیلم Jumanji (جومانجی) یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های دهه ۹۰ میلادی بود که بدون شک بازی درخشان رابین ویلیامز یکی از دلایل محبوبیت این فیلم بوده است. این فیلم در سال ۱۹۹۵ میلادی منتشر شد و پس از بیش از دو دهه قرار است دنباله این فیلم منتشر شود. فروردین امسال سونی اعلام کرد که جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle)؛ نام دنباله فیلم Jumanji خواهد بود. دواین جانسون ملقب به راک،‌ ایفاگر نقش اصلی این فیلم خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی اطلاعات اولین تریلر این فیلم را ثبت کرده است و این تریلر بزودی به‌صورت آنلاین منتشر خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که گروه تریلر ترک منتشر کرده، اولین تریلر فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle یک تریلر کامل خواهد بود و زمان این تریلر حدود ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه است. سونی پیکچرز اخیرا اطلاعات این تریلر را در سازمان Consumer Protection BC ثبت کرده است. این تریلر احتمالا شامل اتفاقات تمام بخش‌های فیلم خواهد بود و این می‌تواند برای کسانی که نمی‌خواهند اطلاعات زیادی از داستان فیلم برای آن‌ها فاش شود، خبر بدی باشد. طی هفته‌های آینده فیلم‌ها و انیمیشن‌های مهمی از جمله انیمیشن Despicable Me 3 (من نفرت‌انگیز ۳) منتشر خواهد شد، اما دواین جانسون با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود رسما تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را تایید و اعلام کرده است.

Jumanji: Welcome to the Jungle

طبق گفته جانسون، اولین تریلر فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle همزمان با اکران فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) منتشر خواهد شد. این فیلم قرار است دو هفته دیگر و در تاریخ تاریخ ۷ جولای امسال (۱۶ تیر) اکران شود. با توجه به اینکه هر دو فیلم متعلق به کمپانی سونی پیکچرز هستند، این موضوع کاملا قابل پیش بینی به نظر می‌رسید. با این حال، او اطلاعات بیشتری را از اولین تریلر فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle به اشتراک نگذاشته است، اما برای اولین تریلر این فیلم بسیار هیجان زده به نظر می‌رسد.

جیک کاسدان، پسر لارنس کاسدان، نویسنده افسانه‌ای مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) و کارگردان فیلم Bad Teacher، وظیفه کارگردانی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را بر عهده داشته است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده اسکات روزنبرگ، نویسنده فیلم‌هایی چون وفاداری بزرگ (High Fidelity) و هواپیمای محکومین (Con Air)، به همراه جف پینکنر بوده است. دواین جانسون، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، مورگان ترنر، مدیسون آیسمن، سر داریوس بلین، الکس ولف و نیک جوناس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ (۱ دی ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده