نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

فیلمبرداری فصل دوم سریال Westworld به زودی آغاز خواهد شد

طبق اطلاعات منتشر شده، از ماه آینده میلادی فیلمبرداری فصل دوم سریال مورد انتظار وست‌ ورلد (Westworld) آغاز خواهد شد.

فصل اول سریال Westworld به‌همراه سریال Stranger Things از محبوب‌ترین و پر بحث‌ترین سریال‌های جدید در سال گذشته میلادی بودند که بینندگان بی‌صبرانه منتظر شروع فصل دوم این دو سریال هستند. در اواخر ماه آبان سال گذشته، شبکه HBO سریال Westworld را رسما برای فصل دوم تمدید کرد. با این حال، فصل دوم این سریال قرار نیست تا سال ۲۰۱۸ به روی آنتن برود و طرفداران باید کمی بیشتر برای شروع آن صبر کنند. ماه گذشته، جاناتان نولان، سازنده سریال Westworld، تصویر جدیدی از فیلمنامه فصل دوم این سریال منتشر کرد که در آن، نام اولین قسمت فصل دوم سریال Westworld دیده می‌شد. 

اگرچه بخشی از نوشته در این تصویر توسط یک هزارتوی اسباب‌بازی پنهان شده بود، اما به نظر می‌رسد که «سفر در شب» (Journey Into Night) یا «سفر در هزارتو» (Journey Into Maze) نام قسمت اول فصل دوم سریال Westworld خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع فیلمبرداری فصل دوم این سریال مشخص شده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت مای اینترتینمنت ورلد منتشر کرده، از تاریخ ۱۰ جولای امسال (۱۹ تیر) فیلمبرداری فصل دوم سریال Westworld در شهر مواب ایالت یوتا و شهر سانتا کلاریتا ایالت کالیفرنیا آغاز خواهد شد. بدون شک از شهر مواب برای فیلمبرداری بخش‌های غرب وحشی فصل دوم این سریال استفاده خواهد شد.

westworld

در عین حال از شهر سانتا کلاریتا برای فیلمبرداری بخش‌های دیگر مجموعه از جمله ساختمان مرکزی Delos و حتی شاید دیگر پارک‌های این مجموعه استفاده خواهد شد. با وجود اینکه انتظار می‌رود شاهد پارک‌های بیشتری در فصل دوم سریال Westworld باشیم و بیشتر به دنیای این سریال وارد شویم، اما طرفداران دوست دارند که دنیای واقعی را نیز مشاهده کنند. در واقع در فصل اول سریال Westworld هیچ‌گاه یک شهر واقعی را مشاهده نکردیم و تنها تمرکز سریال روی ساختمان Delos و پارک وسترن این مجموعه بود.

فصل اول سریال Westworld توانسته است رکورد تعداد بیننده سریال‌های جدید شبکه HBO را به نام خود ثبت کند. این رکورد پیش‌تر متعلق به فصل اول سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) بوده است. فصل دوم سریال Westworld قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود و انتظار می‌رود فصل دوم آن از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی از شبکه HBO به روی آنتن برود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده