نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

بازی Darkest Dungeon به احتمال زیاد برای iOS منتشر می‌شود

استودیو رد هوک در سایت ردیت اعلام کرد که بازی Darkest Dungeon به احتمال بسیار زیاد برای iOS منتشر می‌شود.

بازی پی‌سی Darkest Dungeon، ساخته‌ی استودیو رد هوک گیمز (Red Hook Games)، یک اثر فوق‌العاده در سبک نقش‌آفرینی روگ‌لایک (Roguelike، یکی از زیر مجموعه‌های ژانر نقش‌آفرینی) است. این اثر با موفقیت بسیار خوبی روبه‌رو شده است و این‌طور که به‌نظر می‌رسد، به انتشار این بازی روی تبلت‌ها بسیار نزدیک شده‌ایم.

در سال گذشته میلادی، استودیو رد هوک با انتشار مطلبی در بلاگ رسمی بازی اعلام کرد که در نظر دارد بازی Darkest Dungeon را برای تبلت‌ها منتشر کند؛ اما از آن زمان تاکنون هیچ خبری پیرامون این موضوع منتشر نشد. در این میان، به مناسبت انتشار بسته الحاقی بازی به نام Crimson Court، استودیو رد هوک بخش پرسش و پاسخ با طرفداران را در وب سایت ردیت آغاز کرد و طی ‌آن اعلام شد که شانس انتشار بازی برای تبلت بسیار زیاد است که خبر خوبی برای طرفداران این بازی محسوب می‌شود. جزئیات دیگری پیرامون این موضوع و انتشار Darkest Dungeon برای تبلت‌ها منتشر نشد و البته اشاره‌ای هم به تلفن‌های هوشمند صورت نگرفت؛ اما این‌طور که به‌نظر می‌رسد، بازی در نهایت برای تبلت و تلفن‌های هوشمند منتشر می‌شود.

برای دانلود تریلر از سایت آپارات اقدام کنید

اگر تاکنون چیزی در مورد بازی Darkest Dungeon نشنیده‌اید، این بازی یک اثر در سبک نقش‌آفرینی روگ‌لایک است که اساس آن روی استرس و اضطراب‌های روانی است. در بازی، شما کنترل گروهی از قهرمانان را به‌دست می‌گیرید که به‌تدریج از استرس و حتی دیوانگی رنج می‌برند. در طول روند بازی شخصیت‌ها می‌توانند به پارانویا مبتلا شوند، حریص یا عصبانی شوند یا حتی امید خود را از دست بدهند و این وضعیت‌های روانی اشاره‌شده تاثیر مستقیمی در بخش گیم‌پلی بازی خواهند داشت.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده