نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

نام بازی جنگ ستارگان ساخته امی هنیگ Project Ragtag است

اولین جزیئات پیرامون بازی جنگ ستارگان ساخته امی هنیگ در استودیو Visceral Games در فضای مجازی فاش شد.

پروژه مرموز جنگ ستارگان ساخته شده توسط استودیو Visceral Games که کارگردانی آن برعهده امی هنیگ، که پیش از این نویسنده ارشد سری آنچارتد بود، مدتی می‌شود که در دست توسعه است و با وجود اینکه همچنان خبر تولید آن به گوش می‌رسد، اطلاعات پیرامون بازی بسیار محدود است. الکترونیک آرتز برای این بازی جنگ ستارگان در سکوت خبری شدید بوده و اطلاعاتی از داستان، محیط و هر چیزی دیگری که موجب خوشحالی طرفداران شود، در حاله‌ای از ابهام قرار دارد و تنها سال گذشته موفق به مشاهده تیزر کوتاهی از بازی شدیم.

و اما در جدیدترین اخبار بازی، اطلاعاتی پیرامون این پروژه لو رفته است. طبق گزارش منتشر شده توسط Making Star Wars، نام این پروژه Project Ragtag بوده و ماجرای آن بین دو فیلم A New Hope و فیلم The Empire Strikes Back روایت می‌شود.

شخصیت اصلی بازی که ایفای نقش آن برعهده تاد استاشویک، یکی از نویسندگان بازی است، لقب Dodger را یدک کشیده است. وی بومی سیاره Alderaan بوده و این لقب را پس از آن‌که از استخدام اجباری در سرویس امپراطوری فرار کرده، دریافت کرده است. به همین علت وی در اختفا به سر می‌برد و در جهان زیرزمینی جنایتکاران فعالیت می‌کند. پس از نابودی سیاره اقامتش، Dodger در فهرست بازماندگان محدودی قرار گرفته که توسط امپراطوری تحت تعقیب هستند.

در داستان بازی، Dodger برای Jabba the Hutt کار می‌کند تا بتواند پول کافی جمع آوری کرده و با رشوه به ماموران امپراطوری نام خود را از فهرست افراد تحت تعقیب حذف کند. گفته شده نابودی ستاره مرگ کاتالیزور داستان بوده که موجب تغییر جهان زیرزمینی جنایتکاران شده و آن‌ها را از یکسری جنایتکار معمولی تبدیل به قهرمان می‌کند.

مکانیک اصلی گیم‌پلی بازی، شلاقی است که Dodger می‌تواند با آن به انجام کارهای مختلفی بپردازد. برای مثال می‌توان با یک دست و با استفاده از شلاق دشمنان را گیر انداخته و سپس با دست دیگر که مجهز به سلاح blaster است، به نابودی آن‌ها پرداخت. گفته شده در بازی سلاح‌های مختلفی وجود دارد که برخی از آن‌ها بعدا به عنوان بسته الحاقی عرضه می‌شوند.

الکترونیک آرتز قبلا گفته بود که حال و هوای بازی کمی مشابه با آنچارتد خواهد بود، بنابراین می‌توانیم منتظر قهرمانی سرکش و دغل مثل نیتن دریک باشیم. حداقل توضیحات لو رفته، شرایط نقش آفرینی شخصیتی با خصوصیات نیتن را فراهم کرده است.

Project Ragtag قرار است سال آینده عرضه شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده