نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

سری بازی Wolfenstein یک مجموعه سه‌ گانه خواهد بود

طراح ارشد بازی Wolfenstein II: The New Colossus از سری Wolfenstein به عنوان یک سه‌گانه یاد کرد.

یکی از بزرگترین رونمایی‌های نمایشگاه E3 2017 بدون شک متعلق به نسخه جدید سری Wolfenstein بود. بازی Wolfenstein II: The New Colossus به عنوان دنباله بازی The New Order در جریان کنفرانس خبری بتسدا معرفی شد و قرار است شخصیت اصلی سری یعنی بی جی بلازکوییچ را به آمریکا تصرف شده توسط نازی‌ها ببرد. طبق گفته جنس ماتیز، طراح ارشد بازی، بازی The New Colossus احتمالا آخرین نسخه مجموعه مدرن ولفنشتاین نخواهد بود و گفت که ممکن است در آینده شاهد بازگشت هیتلر مکانیکی باشیم.

ماتیز که مهمان برنامه زنده Giant Bomb در نمایشگاه E3 2017 بود، در مورد هیتلر مکانیکی که رهبر تحمیلی و رباتی نازی‌ها در برخی بازی کلاسیک سری Wolfenstein بود سخن گفت. وی سپس اظهار امیدواری کرد که استودیو Machine Games که سازنده بازی محسوب می‌شود، بتوانند مجموعه جدید Wolfenstein را در سه قسمت عرضه کند و احتمال حضور دوباره هیتلر مکانیکی در بازی را افزایش داد. ماتیز می‌گوید:

ما همیشه این مجموعه را به عنوان یک سه‌گانه نگاه کرده‌ایم. در صورتی‌که بتوانیم نسخه سوم را بسازیم، هنگامی که هیتلر مکانیکی را معرفی کنیم، عبور از وی بسیار مشکل خواهد بود.

با این حال نمی‌توان گفته‌های ماتیز را تاییدی بر بازگشت هیلتر مکانیکی و حتی ساخت نسخه سوم دانست، چرا که خودش با گفتن جمله بالا تا حدودی انتظارات را پایین آورده است. هنوز خبری از ساخت نسخه سوم نشده و ابتدا کمپانی بستدا به عنوان ناشر بایستی چراغ سبز لازم برای کلید خوردن پروژه را بدهد که بدون شک وابسته به عملکرد تجاری The New Colossus خواهد بود. با این حال تجسم بازگشت یک هیلتر مکانیکی مدرن در بازی بعدی ولفنشتاین بدون شک هیجان انگیز است. در نظر داشته باشید که ماتیز و استودیو Machine Games بازی The Old Blood که گسترش دهنده جداگانه‌ای برای بازی The New Order محسوب می‌شود را به عنوان یکی از نسخه‌های اصلی سه‌گانه حساب نمی‌کنند.

بازی The New Colossus در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده