نویسنده: آراییس نظریان
// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

تریلر جدیدی به همراه اطلاعاتی از بازی NHL 18 منتشر شد

کمپان EA Sports با انتشار تریلری از بازی NHL 18 اطلاعاتی از بازی پیرامون تاریخ نسخه بتا و تصویر جلد بازی منتشر کرد.

در حالی که شاهد حضور بازی NHL 18 در رویداد E3 2017 کمپانی الکترونیک آرتز یعنی EA Play نبودیم، امروز در جدیدترین اخبار بازی، بخش ورزشی الکترونیک آرتز اطلاعاتی از بازی شبیه ساز هاکی امسال منتشر کرد. بر این اساس سازندگان تریلر جدیدی را به همراه تعدادی عکس منتشر کردند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید را که در مراسم 2017 NHL Awards منتشر شد، تماشا کنید. این تریلر محتویات نسخه جدید این بازی را به نمایش می‌گذارد که اطلاعاتی از عکس جلد این بازی را نیز بر ملا کرد، از این رو تصویر جلد این بازی کانر مک‌دیوید بازیکن ۲۰ ساله خواهد بود که فصل گذشته جایزه Art Ross Trophy را از آن خود کرد.

| |

علاوه بر تریلر جدید، سیستم جدید Creative Attack را در بازی NHL 18 دیدیم که به کاربران اجازه می‌دهد تکنیک‌های جدید را در زمین بازی پیدا کنند. همچنین قابلیتی دیگری به نام Defensive Skill Stick نیز در نسخه جدید دیده می‌شود که برای هدف‌گیری و هدایت چوب هاکی در نظر گرفته شده است.

بازی NHL 18 یک حالت جدید با نام NHL Threes را در خود جای داده است که به نقل از سازندگان یک حالت اکشن و آرکید-محور است که گیم‌پلی سرعتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. حالت جدید را می‌توان در بخش همکاری چند نفره حضوری (لوکال کوآپ) و آنلاین تجربه کرد. از طرفی حالت کمپین جدیدی نیز در بازی اضافه شده است که کاربران می‌توانند با پیش بردن آن به آیتم‌های جدید دست پیدا کنند و آنها را آزاد کنند. همینطور بخش سه در مقابل سه نیز در حالت EA Sports Hockey League اضافه شد.

در آن سو، سیستم درفت را در حالت Franchise به همراه چالش‌هایی در بخش Ultimate Team دیدیم. همینطور بخش جدیدی با نام Hockey Training Camp نیز در بازی تعبیه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد مهارت‌های خود را در آن بهبود ببخشند.

پس از عرضه رسمی بازی NHL 18 نسخه بتای آن که شامل حالت‌های NHL Threes، Hockey League و Online Versus می‌شود، در دسترس قرار خواهد گرفت. بتای این بازی در تاریخ ۳ مرداد ماه (۲۵ جولای) منتشر خواهد شد و کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام هم اکنون در وب‌سایت EA Sports اقدام کنند.

بازی NHL 18 در تاریخ ۲۴ شهریور ماه (۱۵ سپتامبر) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. البته کاربرانی که اشتراک سرویس EA Access را در اختیار دارند می‌توانند از تاریخ ۱۶ شهریور ماه (۷ سپتامبر) بازی را روی ایکس‌باکس وان به مدت زمان ۱۰ ساعت تجربه کنند. از طرفی کاربرانی که نسخه Young Star یا Young Star Deluxe را پیش خرید کنند می‌توانند از تاریخ ۲۱ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) به طور کامل به بازی دسترسی پیدا کنند. نسخه‌های ویژه یاد شده، محتویاتی با حال‌و‌هوای بازیکن مک‌دیوید به همراه آیتم‌ها و مزایای دیگر در خود جای داده است.

در ادامه می‌توانید نگاهی به عکس‌های منتشر شده نیز بیاندازید:

nhl 18


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده