// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Cities: Skylines برای پلی‌ استیشن 4 تایید شد

کمپانی Paradox Interactive با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی شبیه‌سازی و شهرسازی Cities: Skylines برای پلی‌استیشن 4 پورت خواهد شد.

در پی عرضه بازی Cities: Skylines برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و ایکس‌باکس وان، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو و استودیو کولوسال اوردر (Colossal Order) اعلام کردند که نسخه پلی‌استیشن 4 این اثر در قالب بازی Cities: Skylines Playstation 4 Edition در تاریخ ۲۴ مردادماه (۱۵ آگوست) عرضه خواهد شد. وظیفه عرضه نسخه فیزیکی این بازی را کمپانی کُک مدیا (Koch Media) بر عهده گرفته است.

در ادامه می‌توانید توضیحات کمپانی پارادوکس اینتراکتیو پیرامون نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Cities: Skylines را مطالعه کنید:

بازی Cities: Skylines یک اثر شبیه‌ساز است که کاربران را در دنیای شهر‌سازی رها می‌کند. این بازی با مکانیک‌های جدید شما را به یک شهر‌ساز ماهر تبدیل می‌کند؛ طوری که می‌توانید تمامی جزئیات بازی را شخصی‌سازی کنید. پورت پلی‌استیشن 4 این بازی در استودیو تانتالوس مدیا توسعه یافته است و کمپانی کک مدیا نسخه فیزیکی این بازی را عرضه خواهد کرد.

ویژگی‌های کلیدی بازی Cities: Skylines از این قرار است:

  • شهر رویایی خود را بسازید: جاده‌ها و اتوبان‌ها را طراحی کنید و در کنار آنها پارکی را در نظر بگیرید. موقعیت تحصیلی برای شهروندان خود فراهم کنید و با تاسیس بیمارستان‌ها سلامتی را برای شهروندان به ارمغان بیاورید.
  • سیستم شبیه‌سازی ترافیکی گسترده: سیستم ترافیکی خود را مدیریت کنید و برای جا‌به‌جایی شهروندان خود از وسایل نقلیه مختلف نظیر اتوبوس‌، قطار، مترو و غیره، کمک بگیرید.
  • نواحی و سیاست: ترافیک‌های سنگین را در نواحی پایین شهر مدیریت کنید و برای کاهش ترافیک، وسایل نقلیه عمومی را به طور رایگان در دسترس شهروندان قرار دهید. نواحی مختلف شهر خود را طراحی کنید و با تقسیم کردن مسئولیت‌ها شهر را گسترش دهید.
  • سیستم چرخه شب و روز: شهر شما در شب ظاهر ویژه‌ای به خود می‌گیرد. سیستم جا‌به‌جایی شهروندان در شب متفاوت خواهد بود؛ پس باید برای شهروندان خود تاکسی‌‌هایی در نظر بگیرید تا بتوانند برای تفریح به مکان‌های مورد نظر خود دست پیدا کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Cities: Skylines را تماشا کنید و نظر خود را در مورد بازی‌های شهر‌سازی با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده