نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

قابلیت بازی بین پلتفرمی به Disc Jam اضافه می‌شود

در آینده نزدیک کاربران پلی‌استیشن 4 و پی‌سی بازی Disc Jam قادر به تجربه بازی با یکدیگر خواهند بود.

Disc Jam بازی‌ای ساخته استودیو های هورس اینترتینمنت است که در اصل کلا دو عضو دارد. این بازی چندی پیش برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که این بازی به زودی از قابلیت بازی بین پلتفرمی پلی‌استیشن 4 و پی‌سی پشتیبانی خواهد کرد. سازندگان این خبر را با انتشار متن زیر اعلام کردند:

برنامه‌های ما در راستای ارتقای بازی Disc Jam باعث شده‌اند تا بتوانیم ویژگی بازی بین پلتفرمی پلی‌استیشن 4 و پی‌سی را به این بازی اضافه کنیم. کاربران این دو پلتفرم خیلی زود قادر خواهند بود بازی را در برابر هم تجربه کنند که قطعا نتیجه آن، ایجاد رقابت بیش‌تر در بازی خواهد بود.

با اینکه سازندگان هنوز تاریخ دقیق اضافه شدن این ویژگی به بازی را اعلام نکرده‌اند، اما باید طی همین روز‌های آتی انتظار آن را داشت. این در حالی است که برنامه اولیه سازندگان بازی اضافه کردن ویژگی بازی بین پلتفرمی تا پایان سال بود که حال این ویژگی قرار است زودتر از موعد در دسترس قرار بگیرد.

بازی Disc Jam ترکیبی از تنیس و Air Hockey است. این بازی در بررسی زومجی نمره خوب ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

بازی Disc Jam یک بازی ورزشی سرگرم‌کننده است که بازی کردن آن چه به صورت آنلاین و چه به شکل Split Screen همراه با دوستان، می‌تواند لذت‌بخش باشد. با این حال بازی فعلا از کمبود محتوا رنج می‌برد و اصلی‌ترین کاستی آن هم نبود حالتی برای بازی کردن با هوش مصنوعی است. همچنین بازی از حیث گرافیکی نیز کمی ضعیف به نظر می‌رسد. ولی با تمام این تفاسیر، این بازی ۱۵ دلاری و کم‌حجم، می‌تواند در صورتی که پشتیبانی خوبی از آن صورت بگیرد، به بازی موفقی تبدیل شود که بازی کردن آن بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده